دستاوردهای هفته دولت در نهاوند

دستاوردهای هفته دولت در نهاوند
| ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

‍ ‍ اولین روز هفته دولت با میز خدمت فرماندار و مسئولین شهرستان آغاز شد

استقرار میز خدمت در مصلای نماز جمعه نهاوند

ظهر امروز فرماندار شهرستان نهاوند به همراه مسئولین دستگاه های اجرایی با حضور در مصلای نماز جمعه شهر نهاوند استقلال میز خدمت در این مکان مقدس اولین روز از هفته دولت را با خدمت به مردم آغاز کردند گفتنی است علاوه بر حضور مسئولین دستگاه اجرایی دو اکیپ از پزشکان شهرستان با حضور در این مصلی به ویزیت رایگان بانوان و آقایان پرداختند

دستاوردهای روز سوم هفته دولت در نهاوند

روز سوم هفته دولت در شهرستان نهاوند با افتتاح دو پروژه همراه بود: 

صبح روز یکشنبه ۴شهریور ماه در سومین روز از هفته دولت، نماینده دولت در نهاوند همراه با مدیران دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه تحت عنوان کاروان تدبیر و امید در روستاهای شریف آباد و گره چغا به منظور افتتاح پروژه های مذکور حضور پیدا کردند. 


افتتاح طرح آبیاری بارانی ۸۲ هکتار از اراضی کشاورزی بخش خزل در روستای گره چغا با اعتبار ۴۱۰میلیون تومان


افتتاح واحد مسکونی سرپرست خانوار دارای دو عضو معلول توسط بنیاد مسکن با مشارکت بهزیستی در روستای شریف آباد خزل 


چهارمین روز هفته دولت با دولتمردان دولت تدبیر در نهاوند


کاروان مسئولین تدبیر و امید شهرستان نهاوند در چهارمین روز از هفته دولت، با افتتاح سه طرح در حوزه های آسفالت معابر، کشاورزی و احداث منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد به کار خود ادامه داد.

ناصری نماینده دولت در نهاوند علاوه بر افتتاح پروژه ها از دیدار چهره به چهره و روستا گردی و درجریان مشکلات مردم قرار گرفتن نیز عبور نکرد و در جمع مردم همراه و هم نشین آنان شد. 

‍ 

اجرای فاز دوم آسفالت معابر روستای بیان


ناصری فرماندار نهاوند و مسئولین دستگاه های خدمات رسان شهرستان عصر امروز با حضور در روستای شعبان از توابع بخش مرکزی فاز دوم آسفالت معابر این روستا را افتتاح کردند.

گفتنی است این طرح توسط بنیاد مسکن و با همکاری دهیاری با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی شامل عملیات خاکی، زیرسازی و اجرای آسفالت اجرا شده است.


‍ گلخانه صیفی جات روستای بیان

دومین طرحی که با دستان ناصری نماینده دولت در نهاوند مورد بهره برداری قرار گرفت، گلخانه سبزی و صیفی جات روستای بیان از توابع بخش مرکزی بود.

این طرح به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و با اعتبار حدود ۴۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی با مشارکت بانک سینا احداث شده و با اشتغالزایی ۴ نفر، سالانه ۹ تُن انواع صیفی جات و سبزی تولید می کند.


‍ مسکن مددجویان کمیته امداد

آخرین طرح مورد افتتاح کاروان تدبیر و امید شهرستان نهاوند در چهارمین روز هفته دولت، یک واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد به نمایندگی از سه واحد مسکونی در روستای فاماسب از توابع بخش مرکزی بود که با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد ساخته شده بود.

اعتبار این طرح مجموعا ۱۵۰ میلیون تومان( هر واحد ۵۰ میلیون تومان) از محل اعتبارات ملی و کمک بلاعوض کمیته امداد می باشد.


نهاوند و پنجمین روز هفته دولت

فرماندار و مسئولین شهرستان نهاوند در پنجمین روز از هفته دولت با افتتاح و کلنگ زنی در بخش های خدماتی و عمرانی در بخش و شهر گیان به کار خود ادامه دادند.

مسکن روستایی

همزمان ۱۸۸ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در حسین آباد بخش گیان توسط ناصری فرماندار نهاوند افتتاح شد.

اعتبار این پروژه عمرانی در مجموع، ۳/۵ میلیارد تومان و توسط بنیاد مسکن از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

‍ کلنگ زنی

 ترانس عمومی برق روستای حسین آباد با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی امور برق شهرستان توسط ناصری فرماندار شهرستان نهاوند کلنگ زنی شد.

گفتنی است این کلنگ زنی، از تعهدات فرماندار و مدیریت برق در طرح روستاگردی هفته های اخیر بود که امروز توسط نماینده دولت در نهاوند و مدیریت توزیع برق به مرحله اجرایی در آمد.

‍ بهسازی

ناصری فرماندار نهاوند در آخرین افتتاح پنجمین روز از هفته دولت با حضور در روستای ازنهری از توابع بخش زرین دشت، از پروژه فاز دوم بهسازی این روستا شامل آسفالت، زیرسازی و عملیات خاکی بهره برداری کرد.

گفتنی است اعتبار این طرح ۳۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بوده است.

افتتاح

افتتاح پست هوایی شهر کیان با مشخصات فنی پروژه:

-نصب ترانس  KVA ۲۵۰

۲-احداث ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط

٣-احداث ۲۵۰متر شبکه فشار متوسط زمینی

۴-احداث ۸۰متر شبکه فشار ضعیف زمینی

با مبلغ اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال که با حضور مسئولین و با دستان فرماندار افتتاح گردید. 


نهاوند و دستاوردهای ششمین روزهفته دولت

صبح امروز فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مدیران دستگاههای خدمت رسان و اصحاب رسانه جهت افتتاح و کلنگ زنی پروڗه های مذکور در حالی روانه شهرک صنعتی، روستای رزینی و شهرگیان شدند که نهاوند در ششمین روز هفته دولت میزبان میهمانان و گردشگران ۲۰۱۸نیز بود. 

شهرک صنعتی نهاوند نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان استان 


 فرماندار نهاوند گفت: ظرفیت مغفول مانده در شهرک صنعتی نهاوند نیازمند توجه مسئولان استانی در این حوزه است.

مراد ناصری در حاشیه افتتاح شرکت تولیدی کیااتیلن نهاوند که با حضور مسئولین شهرستان و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: امروز ظرفیت شهرک صنعتی شهرستان مغفول مانده و بسیاری از واحدهای تولیدی آن با حداقل ظرفیت در حال فعالیت می باشند.

وی در ادامه گفت: آنچه مسلم است اینکه ظرفیت مغفول مانده در شهرک صنعتی نهاوند نیازمند حمایت و مساعدت مسئول شهرک‌های صنعتی استان و مدیر کل صنعت و معدن استان و همچنین نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت مسئولان کشوری برای احیا این مهم می باشد.

فرماندار نهاوند لزوم احیا این واحدها را با توجه به معضل اشتغال جوانان در شهرستان، حیاتی خواند و گفت: امیدواریم این مهم با همدلی همه مسئولان محقق شود.

ناصری در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از شرکت تولیدی لوله‌های پلاستیکی فشرده، گفت: این شرکت با سرمایه‌ای افزون بر 1.5 میلیارد تومان از محل آورده سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی نهاوند به بهره‌برداری رسید که برای 12 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت

ناصری در آئین بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستای رزینی از توابع بخش خزل، گفت: این پروژه بااعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسیده که ۸ روستا را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهد. 

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر گیان

این مرکز با دارا بودن کادر پزشکی شبانه روزی بصورت مستمر، خدمات بهداشتی_ درمانی مورد نیاز مردم را ارائه می دهد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولین استانی و شهرستان، همچنین با حمایت‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس طی جلسات متعدد با وزیر بهداشت مجوز لازم جهت شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهرگیان اخذ شد که امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۵۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ