دعوت پینگ پنگ باز نهاوندی به اردوی تیم ملی نونهالان

دعوت پینگ پنگ باز نهاوندی به اردوی تیم ملی نونهالان
| ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

دعوت پینگ پنگ باز نهاوندی به اردوی تیم ملی نونهالان 

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از دعوت پینگ پنگ باز نهاوندی به اردوی تیم ملی نونهالان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان نهاوند مهرداد سعدی نژاد با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات پینگ پنگ انتخابی تیم ملی در رده نونهالان از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در شهرستان یاسوج با حضور نمایندگان شهرستان های مختلف برگزار شد.
وی گفت: در این مسابقات تیم نهاوند که با حضور پارسا مجیدی، مهبد باباکمالی و پارسا فتحی با مربیگری فرشاد مجیدی به عنوان نماینده استان همدان اعزام شده بودند موفق به کسب مقام دوم تیمی شدند.
سعدی نژاد از کسب مقام سوم انفرادی توسط پارسا مجیدی پینگ پنگ باز نونهال نهاوند خبر داد و گفت: خوشبختانه با زحمات مربی ایشان و حمایت های اقای روح الله سیاوشی رئیس هیئت و اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان پینگپنگ باز نونهال نهاوندی به اردوی تیم ملی دعوت شد.


۲۴ ارديبهشت ۱۲:۲۵ فاطمه برزگر
ای جانم عزیزم موفق باشی همیشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ