امروز روز تشدید اختلافات نیست

امروز روز تشدید اختلافات نیست
| ۲۴ شهریور ۱۳۹۷


به گزارش عقیق ایران معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که مجدد توفیق حاصل شد در جمع شما عزیزان حضور پیدا کنم. 

اگر چه آقای استاندار همیشه می گویند نهاوند را ویژه می بینند ولی بنده نیز به نوع خود همیشه سعی کردم نگاه ویژه ای به نهاوند داشته باشم. 


وی با توجه به شرایط فعلی حاکم بر جامعه گفت: دشمنان هیچ نتیجه‌ای از اقدامات خصمانه بر ضد انقلاب اسلامی نگرفته اند و از این به بعد هم موفق نخواهند شد.

شاهرخی گفت: همراهی، مقاومت، ایستادگی، حضور هوشمندانه و وفادار بودن مردم در طول سال های پیروزی انقلاب اسلامی همواره نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی رمز پیروزی ملت ایران با این همه دشمنی را همراهی و همدلی و وحدت مردم و وجود ارزشمند امام‌خمینی (ره) و بعد از ایشان هدایت های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی وفادار و هوشیار هستند و اجازه دخالت به دشمنان را نداده و نخواهند داد.

شاهرخی گفت: دشمنان با انواع ترفندها سعی در توقف حرکت انقلاب اسلامی داشته و دارند ولی همیشه با هوشیاری مردم، ناامید شده اند.

وی افزود: امروز دشمنان که دیدند از این مسائل برنمی آید و نتیجه نمی گیرند با گسترش تحریم ها و راه انداختن یک جنگ تمام عیار اقتصادی برای مقابله با انقلاب اسلامی به راه انداخته اند و می خواهند دروازه های کشور را ببندند و تعامل ما را با کشورهای دیگر مصدود کنند، ولی از این غافل هستند که مردم ما آگاه هستند و اجازه نمی دهند امنیت و ثبات انقلاب اسلامی به خطر بیفتد.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم همواره در راه ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت کرده اند و به یاری خدا از این حوادث و جنگ اقتصادی با موفقیت عبور خواهیم کرد، تاکید کرد: برنده این تهاجم همه جانبه اقتصادی مردم بزرگ ما هستند و از این شرایط هم با ایستادگی مردم و با تدابیر مسئولان عبور می کنیم.


شاهرخی بیان کرد: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیر را نصب العین قرار دهیم.


وی گفت: امروز زمان وحدت و همدلی است و نباید اختلافات را تشدید کرد چرا که امروز وقت هم افزایی و خدمت است و باید از همه انرژی برای خدمت به مردم استفاده کنیم. آنها از امپراطوری رسانه ای با بیشتر از ۲۴۰کانال ماهواره ای می خواهند ناامیدی را به دل مردم ما راه دهند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه قوا امروز متحد هستند گفت: ما نیز باید به تبعیت از آنها اختلافات را به حاشیه بفرستیم. 

شاهرخی با اشاره به اینکه مدیران نباید زمان اداری و غیر اداری داشته باشند، گفت: امروز برای بی اثر کردن تحریم اقتصادی باید همت جهادی داشته باشیم لذا اگر کسی نمی تواند این چنین باشد مسئولیتش را ترک کند.

سید سعید شاهرخی در ادامه گفت: طرح یک طرفه برجام بسیاری از مسائل را ثابت کرد، اما با دیپلماسی قوی که دولت به نمایندپی از نظام اجرا کرد، دنیا با منطق انقلاب اسلامی آشنا شد و همه قبول کردند حق با نظام جمهوری اسلامی و دانشمندان هسته ای ماست.

✔️امروز روز تشدید اختلافات نیست.

✔️امروز باید همه ید واحده باشیم. 

✔️امروز، روز خدمت است، باید هم افزایی داشته باشیم. 

در استان همدان نیز همه مسئولین از نماینده ولایت فقیه تا استاندار و نمایندگان مجلس و...  همه سعی بر رفع مشکلات مردم دارند. 

ما اگر پست و مقامی داریم همه از صدقه سر مردم است برای خدمت به همین مردم، نه برای ریاست به آنها.

وی در خاتمه با اشاره به پیشنهاد نماینده نهاوند در خصوص تجلیل از ورزشکاران مدال آور گفت: این برنامه در استان در حال برنامه ریزی و اجرا است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

:زمان ۰۳:۲۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ