دستگیری چهار نفر از عوامل حمله به خودروهای سنگین در جاده‌های نهاوند

دستگیری چهار نفر از عوامل حمله به خودروهای سنگین در جاده‌های نهاوند
| ۷ مهر ۱۳۹۷


فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با اعلام ۱۱۰مبنی بر حمله و پرتاپ سنگ سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو به خودروهای سنگین در جاده های نهاوند و پس ازمراجعه چندین شاکی، پرونده این موضوع و دستگیری متخلفین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش فردای همدان، احمد ساکی اظهار کرد: مامورین پلیس نهاوند در یک عملیات شناسایی ویژه خودرو پژو مذکور را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت را برای توقف خودرو و دستگیری سرنشینان آن آغاز کردند.

 

ساکی ادامه داد: خودرو پژو ۴۰۵ به محض اطلاع از ورود پلیس با سرعت ۱۶۰ کیلومتر از محل متواری می شود اما بعلت سرعت زیاد و رد شدن از روی سرعت گیر خودرو بعلت نقص فنی معیوب و توسط پلیس متوقف می شود.

 

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد؛ ۴سرنشین خودرو مذکور که همگی ساکن شهرک حیدری نهاوند هستند دستگیر که پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می شوند.

 

وی گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس برابر قانون با افرادی که به هر نحوی قصد حمله و یا اخلال در کار و تردد خودروهای سنگین داشته باشند؛ انجام خواهد شد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۱۱:۳۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ