مدیرانی که با اراده ای خالص و عزمی محکم در راه انجام وظیفه حرکت می کنند، در تاریخ هر شهرستان، استان و کشوری ماندگار خواهند شد.

مدیرانی که با اراده ای خالص و عزمی محکم در راه انجام وظیفه حرکت می کنند، در تاریخ هر شهرستان، استان و کشوری ماندگار خواهند شد.
| ۸ مهر ۱۳۹۷


مراد ناصری شش ماه است به عنوان فرماندار شهرستان نهاوند به انجام وظیفه می پردازد، وی که از اولین روزهای حضورش خط قرمز خود را اشتغال جوانان بیان کرده و نیز از خود به عنوان نوکر و خدمت گذار مردم یاد می کند، با روحیه ای مردمی و تمام توان خود این را به اثبات رسانده است. 

ناصری فرمانداری است از جنس مردم و در این مدت با استفاده از توان خود و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی و حل مشکلات مردم پرداخته است.


به گزارش عقیق زرین وی در ادامه روند پیگیری بحث اشتغال در نوزدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت:

مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها، موظفند وضعیت پرونده ها را با سرعت بیشتری پیگیری و بررسی کنند. متقاضیان(مردم) نباید گرفتار و معطل شوند.


ناصری ادامه داد: اگر می‌خواهیم وضعیت اشتغال شهرستان بهبود یابد، باید همگی دست به دست هم دهیم و راندمان واحدهای غیرفعال و نیمه فعال تولیدی را بالا ببریم و تسهیلات را با سرعت بیشتری جذب کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به اینکه عمده طرح های اشتغال مربوط به حوزه کشاورزی است و نهاوند نیز قطب کشاورزی استان است، ضمن تقدیر از مدیریت قبلی بانک کشاورزی استان، انتظار داریم مدیریت جدید نهاوند را بصورت ویژه تری نسبت به قبل ببینند.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۲:۴۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ