شناسایی 70 نقطه پر تصادف در استان همدان

شناسایی 70 نقطه پر تصادف در استان همدان
| ۸ مهر ۱۳۹۷


معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آشکارسازی شناسایی ۷۰ نقطه پرتصادف در استان خبر داد.


به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، حمید پرورشی خرم بابیان این‌که ۱۰۶ نقطه در استان به‌عنوان محل‌هایی که تصادف در آن‌ها اتفاق می‌افتد شناسایی‌شده است، اظهار کرد: کارگروهی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد و نقاط پر تصادف شناخته شدند که بر این اساس ۷۰ نقطه در همدان پر تصادف است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری همدان با اشاره با اینکه تاکنون ۱۷ مورد از این نقاط شناسایی‌شده رفع و پنج مورد نیز در دست اقدام است، افزود: هم‌چنین علاوه بر نقاط یادشده از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، اصلاح طرح هندسی برای ۹ نقطه نیز در حال انجام است.

 

وی با تاکید بر این‌که در سایر نقاطی که احتمال تصادف در آن‌ها متصور بوده اقداماتی انجام‌شده است، تصریح کرد: ۶۶۱ عدد ایمن‌سازی کم‌هزینه سرگاردریل‌ها، ۴۰ مورد اصلاح پیچ خطرناک، ۴۸‌مورد اصلاح تقاطع، ۹۸‌مورد اصلاح و احداث دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و یک‌صد دستگاه احداث، تعمیر و نگهداری و تعریض پل‌ها در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرارگرفته است.

 

این مسئول ابراز کرد: هم‌چنین ۱۷۸ هزار و ۴۲۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در ۲۳۳ کیلومتر و ۱۴۰ هزار و ۸۴۹ مترمکعب ترانشه برداری در ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان انجام‌شده است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۳:۰۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ