بازدید از طرح های اشتغال زای روستایی نهاوند باحضور دکترسرافرازی

بازدید از طرح های اشتغال زای روستایی نهاوند باحضور دکترسرافرازی
| ۱۱ مهر ۱۳۹۷


صبح امروز بی بی عصمت سرفرازی معاونت سرمایه گذاری فرهنگی، اجتماعی و اشتغال معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، پورمجاهد مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری جهت بازدید از طرح های اشتغال زای روستایی به نهاوند آمدند. 

به گزارش عقیق زرین، ناصری فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: تمام مواردی که تابحال انجام شده با همکاری و مشارکت مجموعه شهرستان و بخصوص نگاه ویژه استاندار محترم انجام شده است. 

در بازدید های میدانی که هر هفته به طور ثابت از روستاها داریم، انصافا مدیران شهرستان همگی همراه بوده و در جهت رفع مشکلات مردم تمام تلاششان را می کنند.


طی برنامه بازدید امروز خانم دکتر سرافرازی، پورمجاهد، ناصری فرماندار نهاوند و هیئت همراه بازدیدی از چندین کارگاه تولیدی داشتند از جمله: 

کارگاه صنایع دستی روستای نثار با عنوان (ایرانا) با اعتباری بالغ بر ۲۳۰میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۳نفر، که عملکرد سالیانه این کارگاه یک هزار قطعه سفال در سال می باشد داشتند. 

طی این بازدید مقرر گردید برق صنعتی کارگاه تولیدی نیز با کمک توزیع برق نهاوند به مرحله انجام برسد. 


‍ ‍طرح گلخانه صیفی جات روستای خیرقلی

 گلخانه صیفی جات واقع در روستای خیرقلی شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۴نفر، که سالیانه این گلخانه ۴۰۰تن انواع صیفی جات در سال تولید خواهد داشت.


 آخرین بازدید امروز از شرکت قزل پروتئین گاماسیاب به عمل آمد.

 اعتبار این طرح بالغ بر ۳میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان است که ۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان تسهیلات و میزان آورده شخصی ۲میلیارد تومان و میزان اشتغالزایی آن ۲۵ نفر می باشد. 

این شرکت سالیانه بسته بندی ۳هزارتن گوشت قرمز، مرغ وماهی در سال را خواهد داشت که هر کدام به میزان هزار تن می باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۸:۴۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ