استقبال از اولین روز نمایشگاه کتاب

استقبال از اولین روز نمایشگاه کتاب
| ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

درهای سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب، از ساعت ١٠ صبح امروز پیش به روی مشتاقان کتابخوانی باز شد و در حالی که گمان می‌رفت روز نخست نمایشگاه بدلیل همزمانی با نیمه شعبان و تعطیلات آخر هفته، مراجعه چشمگیری نداشته باشد، ناشران با انبوهی از علاقه‌مندان روبه‌رو شدند.

این نمایشگاه از امروز دوازدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی برپا خواهد بود و در آن ٢٠٥٠ ناشر داخلی و ١٣٢ ناشر خارجی حضور دارند که ٥١٥ هزار عنوان را عرضه می‌کنند.

مجموعا ٢١٨٢ ناشر در دور سی و یکم طی 10 روز در مصلی فعالیت خواهند داشت.کشور صربستان در این دوره مهمان ویژه نمایشگاه و تونس شهر مهمان است. ساعت بازدید از ١٠ صبح تا ٢٠ عصر خواهد بود و طبق اعلام مسئولان اجرایی، این زمان قابل تمدید است.

برخلاف اینکه گمان می‌رفت تعطیلات پایانی هفته نمایشگاه خلوت‌تری را به تصویر بکشد، اما مشاهدات  گویای آن است که هم‌اکنون جمعیت فراوانی در مصلی حاضرند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که دو سال گذشته در مجموعه شهر آفتاب برگزار شده بود، امسال بار دیگر به مصلی امام خمینی (ره) بازگشت، برخی از کارشناسان همین جانمایی را دلیل اصلی استقبال مردم عنوان می‌کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ