اکوکمپ در سراب های نهاوند کلید می خورد

اکوکمپ در سراب های نهاوند کلید می خورد
| ۱۷ مهر ۱۳۹۷


رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، گفت: پروژه ایجاد اکوکمپ کشور در سراب کیان نهاوند کلید می خورد.


به گزارش عقیق زرین، علی اصغر مونسان عصر دوشنبه در بازدید از اماکن تفریحی و طبیعی شهرستان نهاوند که با حضور شاهرخی معاون سیاسی استانداری همدان، مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، ناصری فرماندار نهاوند و نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس و مدیران شهرستانی برگزار شد، گفت: خوشبختانه علیرغم تهدید ها و توطئه های دشمنان بخصوص آمریکا، علیه ایران و همچنین ترویج ایران هراسی در جهان، صنعت گردشگری در کشور رو به رشد می باشد.


وی در ادامه افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۵۱ درصد افزایش گردشگر خارجی داشته ایم، بیشتر آن در حوزه گردشگر سلامت بوده که پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به ۶ و نیم تا ۷ میلیون نفر نیز افزایش پیدا کند.


معاون رئیس جمهور، ادامه داد: استان همدان جز ۵ استان برتر در حوزه گردشگری کشور محسوب می شود که خوشبختانه همه شهرستان های این استان دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه های گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی هستند، و نهاوند نیز در جای خود دارای طبیعت بکری است که جای کار زیادی دارد. 


مونسان گفت: سراب های نهاوند به ویژه سراب کیان یکی از ظرفیت های مهم در ایجاد اکوکمپ در شهرستان نهاوند و استان همدان می باشد.


وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای گردشگری نهاوند، خاطر نشان کرد: برای فصل نهایی کاوش معبد لائودیسه و ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری در سراب های نهاوند در این سفر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده گرفتیم.


رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، تصریح کرد: در روزهای آینده نیز در سازمان جلسه ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان خواهیم داشت و تخصیص اعتبارات را هدفمندتر و با برنامه ریزی دنبال خواهیم کرد.



مراد ناصری نماینده دولت در نهاوند در حاشیه سفر معاون رئیس جمهور به نهاوند بیان کرد: 

من به مردم منطقه دوخواهران قول دادم و پیگیر این وعده خودم هستم که هر چه سریعتر مردم عزیز این منطقه از بلاتکلیفی چندین ساله خارج شوند و با کاوش معبد لائودیسه بتوانیم شاهد بهسازی این منطقه باشیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۳:۴۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ