یکشنبه ها دیدار دوره ای روستائیان نهاوند با مدیران تدبیر

یکشنبه ها دیدار دوره ای روستائیان نهاوند با مدیران تدبیر
| ۲۲ مهر ۱۳۹۷


تعویض شبکه آب آشامیدنی روستای ده سرخه به طول ۷۰۰متر/ تکمیل بهسازی روستای شادمانه در صورت عقب نشینی منازل


مراد ناصری عالی ترین مقام اجرایی در شهرستان و نماینده دولت تدبیر در نهاوند یکشنبه ها به همراه جمعی از مدیران در طرح روستاگردی به سرکشی روستاها رفته و از نزدیک با مردم دیدار می کند. این هفته به ۲ روستای «ده سرخه» و «شادمانه» از توابع بخش مرکزی رفتند.


به گزارش عقیق زرین، وی طی این بازدید به فرسوده بودن خط انتقال آب شرب «ده سرخه» با توجه به قدیمی بودن روستا و تهدید سلامت مردم اشاره کرد و گفت: تعویض خط اصلی آب آشامیدنی به طول ۷۰۰ متر توسط آب و فاضلاب روستایی تا قبل از پایان سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه روستای «ده سرخه» در مسیر فرعی نهاوند به تویسرکان قرارگرفته و متأسفانه تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز در این محور بالاست و منجر به خسارت به اهالی و نارضایتی آنها شده است، گفت: راهداری شهرستان نهاوند باید نسبت به نصب سرعت‌گیر در ورودی و خروجی روستا و لکه‌گیری آسفالت مسیر روستایی سمت تویسرکان اقدام کند.

وی در ادامه گفت: فاز اول بهسازی روستا باهمت مردم و بنیاد مسکن اجرا شده و بنیاد مسکن نیز متعهد می‌شود عملیات زیرسازی معبر اصلی روستا را بعد از اصلاح شبکه آب‌رسانی و برق و مخابرات انجام دهد.

ناصری با اشاره به اینکه روستای «شادمانه» با ۳۴ خانوار و ۱۰۸ نفر جمعیت در منطقه‌ای واقع‌شده که از لحاظ عمرانی و بهسازی دارای شرایط خاصی است، گفت: امیدواریم پس از عقب‌نشینی منزل ۸ خانواده‌ای که در مسیر اصلی قرار دارند آسفالت روستا و معبر اصلی آن انجام شود و دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات زیرساختی، بهسازی و زیرسازی اقدام کنند.

وی با اشاره به تقسیم‌کارها در راستای حل مشکلات مردم، گفت: امروز همه توان شهرستان برای پیگیری و رفع مطالبات مردم در دورترین نقطه روستایی به کار گرفته‌ شده است.

گفتنی است ناصری فرماندار نهاوند طی بازدید از روستای شادمانه به مدرسه ابتدائی این روستا رفته و چند دقیقه ای میهمان کلاس درس دانش آموزان شد. به گفته وی بهترین بخش بازدید امروز دیدار با فرزندان این خاک و دیار بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۹:۴۱

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ