نگاه ویژه مدیرکل بانک کشاورزی استان به تسهیلات کشاورزی نهاوند

نگاه ویژه مدیرکل بانک کشاورزی استان به تسهیلات کشاورزی نهاوند
| ۲۸ مهر ۱۳۹۷


بازدید فرماندار و مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان از شرکت فراورده های لبنی و آبمیوه احسان سپیده نهاوند با برند (اسبی) و کارخانه فرآورده های روغنی نگین نهاوند


امروز صبح فرماندار و مدیرکل بانک کشاورزی با همراهی جمعی از اصحاب رسانه به منظور بررسی مشکلات دو واحد تولیدی شهرستان بازدیدی از این دو واحد داشتند. 


به گزارش عقیق زرین، حیدرنژادیان مدیر کل بانک کشاورزی استان با نگاهی ویژه به طرح های تسهیلات نهاوند طی بازدید از این طرحها بیان کرد: 

از آنجایی که ۷۰ درصد طرح های اشتغالزای نهاوند در بخش کشاورزی می باشد، به همین جهت بیشترین تسهیلات پرداخت نیز شامل بانک کشاورزی می شود، و باید بگویم بحمدالله با تلاش و پیگیری فرماندار و اعضای کارگروه اشتغال، تابحال در بخش پرداخت، مبلغ قابل توجهی داشته ایم. ولی بازهم تلاش بیشتری مطلبد که بنده نیز به دلیل وجود زیرساخت های لازم در واحد های تولیدی شهرستان تمام تلاش خود را جهت پرداخت کامل تسهیلات و سرمایه در گردش واحد ها خواهم نمود. 


گفتنی است شرکت لبنی احسان سیپید با تولید روزانه ۱۸۰ تن شیر در خط تولید برای تهیه انواع پنیر، شیر های طعم دار استریل، خامه ، ماست و دوغ و آبمیوه در ۶ طعم مصرف دارد.

در این واحد تولیدی ۹۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که بعلت نداشتن سرمایه در گردش و مواد اولیه با ۳۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت می باشد.

ظرفیت واقعی این واحد تولیدی ۸۰۰ تن شیر در روز و اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر است.


واحد تولیدی بعدی مورد بازدید کارخانه روغن نگین نهاوند بود که گفتنی است این واحد روزانه ۱۵۰۰ تن روغن کشی، ۵۰۰ تن تصفیه روغن و ۲۰۰ تن بسته بندی انواع روغن آفتابگردان ، کلزا، ذرت ومخلوط جامد تولید دارد.

در این واحد تولیدی ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کارند که بعلت نداشتن سرمایه در گردش و مواد اولیه با ۴۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت می باشد.

شایان ذکراست، ظرفیت واقعی این واحد تولیدی ۴۰۰۰ تن در روز و اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر می باشد. در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان مواد اولیه و کالا در این واحد تولیدی موجود است.


خدمت به مردم، اولویت اول همه ماست.



مراد ناصری فرماندار نهاوند در ادامه برنامه امروز در بیست و دومین کارگروه اشتغال شهرستان گفت: 


از آنجا که بخش عمده ای از تسهیلات اشتغال و طرح های اشتغال زا شهرستان مربوط به بانک کشاورزی است، از این رو  سرپرست امور شعب بانک کشاورزی استان امروز از ۲طرح بزرگ تولیدی و مشکل دار شهرستان بازدید کرد تا موانع این واحدهای اشتغال زا را بررسی راهکار ارائه دهد.


ناصری بیان کرد: از بانک کشاورزی استان و شهرستان رضایت دارم.

در جلسات قبل اگر گلایه ای از بانک کشاورزی مطرح شد، مربوط به مدیریت گذشته آن در استان بوده است، وگرنه از زمانی که حیدرنژادیان آمده از حق نگذریم همه مان دلگرم شده ایم. 

خدمت به مردم، اولویت اول همه ماست. به نمایندگی از کارگروه شهرستان از مدیریت فعلی بانک کشاورزی استان و مجموعه شهرستان در این مقطع تشکر می کنم. 


مطرح کردن طرح های مشکل دار کار خوبی است ولی طرحی باید مورد بررسی قرار گیرد که می شود با پیگیری به ثمر برسد، نه طرح هایی که چندین ماه از موعد آن گذشته است.

بین بانک ها و دستگاههای اجرایی هماهنگی و تعامل نیست، حلقه مفقوده است.

وی افزود: من و جمع مدیران نماینده دولت در شهرستان هستیم. 

از مدیران می خواهم وقتی پای مردم در میان است آنها را اولویت قرار داده و خط قرمزتان مردم باشد.

با اطمینان می گویم این ۷ماه نهاوند بهترین دوران خودش را طی می کند، همه دستگاهها پیگیر کار مردم هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۸:۲۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ