نهاوند را نباید با شهرهای مرزی مقایسه کرد و گفت خوب است، باید با شهرهای همجوار مقایسه کنیم و بگوئیم چه داریم و چه کردیم!

نهاوند را نباید با شهرهای مرزی مقایسه کرد و گفت خوب است، باید با شهرهای همجوار مقایسه کنیم و بگوئیم چه داریم و چه کردیم!
| ۳۰ مهر ۱۳۹۷

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مغیثی امام جمعه، به ریاست ناصری فرماندار و روسای ادارات  شهرستان همراه بود، در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش عقیق زرین، ناصری در این جلسه عنوان کرد: طرح های روستاگردی و محله گردی در شهرستان به هیچ وجه تشریفاتی و تبلیغاتی نبوده و هدف اصلی آن  دیدار چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنان بوده است، لذا سعی کرده ایم با ایجاد تعهد و همکاری، همه مسئولین شهرستان به پیگیری مطالبات بپردازیم.


ناصری ضمن تشکر از مدیران شهرستان گفت: خوشبختانه اکثر مدیران بدنبال حل مشکلات مردم هستند و دغدغه شان خدمت و کار است ولی تعداد انگشت شماری نیز نتوانسته اند در کنار مردم قرار بگیرند و همدل و همراه آنان باشند. وی ادامه داد: مردم چنین مدیری را نمی خواهند چرا که مردم مدیرانی می خواهند که به خدمت و تلاش برای حل مشکلات فکر کنند.


فرماندار نهاوند افزود: تا من فرماندار نهاوند هستم نمی گذارم کسی با عظمت مردم بازی کند. 


وی گفت: فضای شهرستان خوشبختانه فضای کسب و کار شده، حتی تعدادی از مدیران انصافا بیشتر از آن چیزی که انتظار داشتیم ظاهر شدند. 

ناصری خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید، استاندار محترم، امام جمعه و نماینده محترم و سایر مسئولین شهرستان خدمت صادقانه برای مردم است.

وی همچنین در خصوص اوضاع شهرستان گفت: کارهای زیادی در نهاوند شده ولی با وجود تمام کارهای صورت گرفته باید بگویم متاسفانه نهاوند از روند توسعه بسیار جامانده است. نهاوند را نباید با شهرهای مرزی که زمان جنگ مشمول ویرانی شدند و جای کار زیادی دارند مقایسه کنیم و بگوئیم خوب است، نهاوند را باید با شهرهای همجوار خودش مقایسه کنیم و بگوئیم نسبت به آنها چه کردیم و چه داریم!؟ 

وی خاطرنشان کرد: امسال در بحث گردشگری ۴میلیارد تومان از دو بخش اعتبارات استانی و اعتبارات ۲۰۱۸ به سراب های نهاوند اختصاص دادیم، که این خود نشان از نگاه ویژه استان به نهاوند و تلاش مدیران دولت تدبیر در شهرستان است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۷

:زمان ۰۷:۴۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ