همدان در حوزه گردشگری خود را به سطحی قابل قبول رساند.

همدان در حوزه گردشگری خود را به سطحی قابل قبول رساند.
| ۱۲ آبان ۱۳۹۷


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: اداره کل میراث فرهنگی همدان از تمام ظرفیت خود برای برگزاری هر چه بهتر هر دو اجلاس بین‌المللی استفاده خواهد کرد و تفاوتی بین آنها قائل نیست.


علی خاکسار اظهار داشت: هر دو رویداد به ایران متعلق است و همدان هم به دلیل توانمندی خود میزبان این ۲ رویداد بین الملی شده است و این اداره کل هیچ تفاوتی بین کنفرانس بین المللی همدان ۲۰۱۸ ( ACD ) در شهریور ماه و چهلمین اجلاس اعضای وابسته به UnWTO قائل نیست.

وی با اشاره بر اینکه همدان به دلیل جایگاهش درحوزه گردشگری کشور به عنوان پایتخت گردشکری آسیا و جهان انتخاب شده است، افزود: در روزهای اخیر هم در شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری نام همدان در حضور ۱۵۰ وزیر گردشگری یا نمایندگان عالی رتبه آنان مطرح می شود، تا موید این باشد که اکنون همدان در حوزه گردشگری خود را به سطحی قابل قبول و پذیرش رساند، تا پابه پای ۳ عضو وابسته به سازمان جهانی جهانگردی در اوج گردشگر حرکت کند.

خاکسار ضرورت ادامه این روند را همدلی، مشارکت و همکاری عنوان کرد و گفت: پس همه باید به دور از نگاه دستگاهی همپای این نام بلندآوازه برای تحقق مقاصد گردشگری همدان هدف گذاری کنند و اصل تلاش خود را بر تعالی نام این شهرک کهن و تاریخی استوار کنند.

منبع: قدس آنلاین


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۵۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ