پیشنهادات هیات اندیشه ورزان جوان قابلیت اجرایی داشته باشند

پیشنهادات هیات اندیشه ورزان جوان قابلیت اجرایی داشته باشند
| ۱۹ آبان ۱۳۹۷

جلسه هیات اندیشه ورز جوان فرمانداری شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دبیر هیات و اعضای کارگروه ها با دستور کار پیشبرد اهداف هیات تشکیل شد. 

در این جلسه فرماندار نهاوند با بیان اینکه جوانان حامیان و اتاق فکر مسئولین می باشند بیان کرد: یکی از بهترین و بااهمیت ترین جلساتی که حضور داشته ام همین جلسه با جوانان می باشد. شما می توانید به مسائلی اشاره کنید که شاید مدت ها به چشم ما مسئولین نیاید چرا که شما نماینده مجموعه بزرگی هستید که حرف برای گفتن دارند. شما یک ظرفیت بسیار عالی و برای مدیران اجرایی شهرستان نقطه قوت می باشید. 

مراد ناصری افزود: از آنجایی که طبق شیوه نامه هیات در ۵ کارگروه اشتغال، فرهنگی وهنری، اجتماعی، سیاسی و علمی و آموزشی کار می کند، شما می توانید اتاق فکر و شاکله اصلی در تمام حوزه ها به خصوص کارگروه اشتغال و باقی کارگروه های شهرستان باشید. 

وی ادامه داد: از همه شما می خواهم اگر نقدی دارید با پیشنهاد و راهکار آنرا مطرح کنید و بازوی فکری برای مدیران اجرایی شهرستان باشید. بدون تعارف تمام ضعف ها را شناسایی کنید و با راهکار و شیوه حل مشکلات به هیات بیایید. 

فرماندار نهاوند گفت: نه تنها من بلکه مجموعه ای که با بنده کار می کنند، همه در کنار شما هستند. من نیز دغدغه شما را در حین اجرا در کارم خواهم دید ولی کارها و ایده هایی که مطرح می کنید باید قابلیت اجرایی داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۱۰:۰۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ