کتابخانه‌های عمومی استان همدان در کشور اول شد

کتابخانه‌های عمومی استان همدان در کشور اول شد
| ۲۸ آبان ۱۳۹۷

همزمان با بزرگداشت، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور مسئولان کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با کسب ۹ رتبه برتر کشوری در شاخص‌های کتابخانه‌ای کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با بزرگداشت مقام علامه طباطبایی، با حضور سید غلامعلی حداد عادل، محمود دعایی، پروین داداندیش، عبدالله جاسبی، معصومه ابتکار، نیکنام حسین‌پور، محمد اله‌یاری فومنی، جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی کشور، دبیرکل نهاد، مشاوران، معاونان و مدیران کل و جمعی از کتابداران برگزیده کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور  برگزار شد.

در این مراسم دبیر هفته کتاب درباره انتخاب برگزیدگان نهاد و تقدیر از آنها گفت: در طول یک سال گذشته شاهد رشد قابل توجه و پویایی تحسین برانگیز انجمن‌‌های کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور بوده ایم که این امر ما را برآن داشت تا پس از گذشت سه سال، بار دیگر از استان‌ها و شهرستان‌های فعال در این زمینه تقدیر کنیم.

رمضانی افزود: از بین ۸۶ نفر برگزیده کتابخانه‌های عمومی، استان همدان با تعداد ۹ نفر، بیشترین تعداد منتخبین، را به خود اختصاص داده و استان‌های کرمان و  یزد  هر یک با ۸ نفر در رتبه‌های بعدی قرارگرفته‌اند.

در ادامه این مراسم نیز، دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به پاس فعالیت شایسته و تعداد شایان توجه تقدیر شوندگان ملی از میان برگزیدگان استان همدان، در بیست و ششمین دوره گرامی داشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار تقدیر شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۰۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ