فرمانده سپاه پاسداران نهاوند برنامه‌های هفته بسیج را شرح داد

فرمانده سپاه پاسداران نهاوند برنامه‌های هفته بسیج را شرح داد
| ۲۸ آبان ۱۳۹۷

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاوند از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در نهاوند با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت خبر داد.

به گزارش عقیق زرین، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری که به مناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس نهاد انقلابی بسیج برگزار شد، افزود: هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌های انقلاب، دوران دفاع مقدس و بسیج است که امروز مورد هجوم دشمنان ما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ریشه تاریخی بسیج برمی‌گردد به صدراسلام و زمان پیامبر اکرم (ص) گفت: این تفکر از زمان ایشان تا زمان ائمه و امام راحل(ره) ادامه داشته و امروزه نیز این مهم توسط بسیج و سپاه همچنان پاسداری می شود. 

سرهنگ کریمی افزود: سپاه پاسداران و بسیج در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اخیرا نیز در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم وارد عمل شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حضور حلقه های شجره طیبه صالحین در مصلی شهرستان و برگزاری نشست بصیرتی و تجمیعی در پایگاه ها از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود. 

وی بیان کرد: در بحث اشتغال نیز حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهرستان نسبت به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا وارد کار شده‌اند.

کریمی در ادامه گفت: در بحث محروم زدایی در شهرستان، نقاط شهری و روستایی محروم با حضور پزشکان و ویزیت رایگان پوشش خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج،  تهیه جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند شهرستان صورت گرفته و بیش از ۷۵۰ سبد کالا به خانواده‌های نیازمند شهرستان اهداء شده و در هفته بسیج به طور نمادین ۵ جهیزیه کامل به نوعروسان شهرستان اهداء می‌شود.

کریمی بیان کرد: تاکنون گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف در شهرستان راه‌اندازی شده‌اند که در هفته بسیج ۳۰ گروه جهادی نیز کار خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام را ۱۵ آذر در محل دانشگاه آزاد نهاوند خواهیم داشت. 

سرهنگ کرمی اظهار داشت: دو خانه عالم نیز در روستای شریف آباد و گره چغا در بخش خزل در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳میلیارد تومان اعتبار جهت اشتغالزایی ۲۵۰ نفر اعتبار لحاظ شده، بیان کرد: اعتبار امسال هنوز مشخص نشده ولی به محض اعلام اعتبار در بحث اشتغالزایی نیز ورود پیدا خواهیم کرد. 

کریمی به گردهمایی بزرگ و پرشور  ۵۰۰۰ نفری روز ۵ آذر اشاره و بیان کرد: در این مراسم که مهم ترین برنامه هفته بسیج خواهد بود برنامه های زیادی از جمله ورزشی و رزمی نیز اجرا خواهد شد.

وی همچنین از نشست جمعی از نخبگان شهرستان با مسئولین از جمله فرماندار و نماینده خبر داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۰۸:۴۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ