افزایش ۶ درصدی اعزام ورزشکاران نهاوندی به مسابقات کشوری

افزایش ۶ درصدی اعزام ورزشکاران نهاوندی به مسابقات کشوری
| ۳۰ آبان ۱۳۹۷

مهرداد سعدی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در حضور فرماندار و جمع ۵ هیئت ورزشی فوتبال، بسکتبال، ووشو، بوکس و کبدی نهاوند گفت: خوشبختانه تیم‌های ورزشی شهرستان نهاوند در بحث اعزام ورزشکاران به نقاط مختلف کشور ۶ درصد افزایش داشته است.

در این دیدار که به جهت بررسی مشکلات هیئت های ورزشی تشکیل شده بود، وی با اشاره به اینکه در بحث کسب مدال نیز شاهد افزایش ۷ درصدی نیز بوده‌ایم، گفت: شهرستان نهاوند درمجموع دارای ۴۰ هیئت ورزشی است که ۳۷ هیئت فعال در دو بخش آقای و خانم‌ها فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به فعالیت هیئت‌های ورزشی شهرستان در ۳ مقطع سنی مختلف، گفت: با توجه به فعال بودن هیئت‌های ورزشی شهرستان و استعداد ویژه ورزشکاران حدود ۳۰ اعزام در سال به نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حضور ۴ تیم ورزشی شهرستان نهاوند در لیگ‌های برتر کشوری برای اولین بار، گفت: هیئت بسکتبال، فوتبال، ووشو و دوچرخه‌سواری شهرستان با توجه به استعداد موجود در ورزشکاران توانستند در سطح کشور حاضر شوند و امیدواریم بتوانند عناوین قابل‌توجهی کسب کنند.

سعدی نژاد با اشاره فعال بودن پروژه‌های ورزشی در شهر فیروزان، برزول، ورزشگاه بانوان نهاوند، سالن باستانی مجموعه علیمرادیان و دهفول، گفت: امیدواری برخی از این پروژه‌ها با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندار محترم و مسئولین شهرستان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی از فعالیت ۸ خانه ورزش در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: طی  سال جاری دوخانه ورزش روستای وسج و کوهانی تجهیز شدند و خانه ورزش کهریز صلاح‌الدین و توانه و ۴ روستای دیگر نیز در دست اقدام وجهت تجهیز معرفی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان از بررسی مشکلات سایر هیئت‌های ورزشی به‌صورت هفتگی با حضور فرماندار شهرستان خبر داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷

:زمان ۰۷:۰۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ