ضرورت ایجاد ناحیه صنعتی برای مناطق روستایی اسدآباد

ضرورت ایجاد ناحیه صنعتی برای مناطق روستایی اسدآباد
| ۵ آذر ۱۳۹۷

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت:ایجاد ناحیه صنعتی برای مناطق روستایی با استفاده از تسهیلات روستایی در شهرستان یک ضرورت بوده و باید به کمک دستگاه ها به فکر ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان بود.


کریم حمیدوند در تجلیل از برترین های بسیج ادارات و فعالان اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد، افزود: در راستای ایجاد منطقه صنعتی برای مناطق روستایی باید از زمین های منابع طبیعی زمین مناسب برای این امر را شناسایی و به کمک بخشداران به سمت ایجاد ناحیه صنعتی برای مناطق روستایی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی اسدآباد برای ایجاد کارگاه های صنعتی و تولیدی با فضای مناسب و با وجود زیرساخت ها و امکانات لازم برای سرمایه گذاران فراهم است، افزود: متاسفانه در شهرک صنعتی برای ایجاد کارگاه و تولیدی از طریق تسهیلات روستایی نمی توان اقدام کرد که در این راستا برای ایجاد کارگاه ها و تولیدی های مناطق روستایی با استفاده از تسهیلات روستایی لزوم ناحیه صنعتی در شهرستان احساس می شود.

حمیدوند در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته سپاه شهرستان بیش از ۶۰۰میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است،گفت:خوشبختانه تسهیلات پرداخت شده سپاه به متقاضیان با هدف گذاری خوبی در بحث تولید و اشتغال انجام گرفته است.

حمیدوند از بسیج به عنوان بزرگترین هدیه انقلاب نام برد و تصریح کرد:همواره بسیج به عنوان نیروی مردمی کمک کار انقلاب اسلامی بوده و در تمام برهه ها و حوزه های مختلف به خوبی خوش درخشیده است و هر روز بیش از گذشته نعمت بسیج برای ملت ایران اسلامی و انقلاب نمایان می شود.

وی خاطرنشان کرد:بسیجیان با روشنگری در راستای اهداف انقلاب ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان در زمان انتخابات نیز از نقش موثری در جذب مشارکت حداکثری مردم دارند. در پایان از برترین های بسیج ادارات و فعالان اقتصادی شهرستان به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد.

برچسب‌ها عقیق زرین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۰۱:۲۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ