سعید ابراهیمی قهرمان کشتی جهان: ورزشکاران نهاوندی با همدلی در راستای توسعه ورزش شهرستان قدم بردارند

سعید ابراهیمی قهرمان کشتی جهان:  ورزشکاران نهاوندی با همدلی در راستای توسعه ورزش شهرستان قدم بردارند
| ۲۰ آذر ۱۳۹۷

سعید ابراهیمی قهرمان کشتی چند دوره آسیا و جهان، گفت: ورزشکاران نهاوندی با همدلی در راستای توسعه ورزش شهرستان قدم بردارند.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نهاوند سعید ابراهیمی، گفت: در بحث هیئت کشتی برخی کمبودها از قبل وجود داشت که خوشبختانه در حال حاضر مسائلی چون سیستم گرمایشی، دوش، نظافت و بهداشت سالن‌ها بسیار عالی و به نحو احسن درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این مهم با تلاش و همت مربیان، رئیس هیئت کشتی و در رأس ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند انجام‌شده است، گفت: خوشبختانه امروز با ورود همه‌جانبه مهرداد سعدی نژاد که خود از نام‌آوران کشتی جهان است بسیاری از دغدغه‌های ورزش و کشتی نهاوند مرتفع شده و این مهم مسئله‌ای است که به گفته کشتی گیران و مربیان مطرح می‌شود.

قهرمان کشتی چند دوره آسیا و جهان، تأکید کرد: بنده به‌نوبه خود از همه مربیان و همه دلسوزانی که دغدغه ورزش و ارتقاء جایگاه ورزشی شهرستان رادارند تقاضا دارم ضمن وحدت رویه در همه امور کمک کنند تا ورزش نهاوند روبه‌جلو حرکت کند و از مشکل‌ها و کمبودها فرصت بسازند و با همدلی به دنبال رفع مسائل جزئی باشند.

ابراهیمی بابیان اینکه پیش‌قدم شدن در انجام اقدامات خیر در راستای ورزش و ورزشکاران جهت پیش برد اهداف ورزشی بهتر از مصاحبه کردن و انتقادهای ناحق است، تأکید کرد: امروز همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا موجب پیشرفت و توسعه ورزش شهرستان نهاوند شویم چراکه ورزشکاران ما استحقاق بهتر و بیشتر درخشیده شدن را تمامی رشته‌های ورزشی دارند.

وی در پایان از زحمات و خدمات مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند و فرامرز سماوات سرپرست هیئت کشتی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۷

:زمان ۱۲:۴۷

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ