هنر آن است که مدیر نگاه سیاسی خودش را در مدیریتش دخالت ندهد

هنر آن است که مدیر نگاه سیاسی خودش را در مدیریتش دخالت ندهد
| ۱ دی ۱۳۹۷

نشست خبری غلامی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به مناسبت هفته سوادآموزی

وی در این‌ نشست خبری گفت: از یکم تا هفتم دیماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره ) به نام هفته سواد آموزی نامگذاری شده است.

وی از افزایش سوادآموزی ۶۹ نفر در سال ۹۶ به ۲۰۰ نفر در سال ۹۷ خبر داد و گفت: آمار هدف برای نهاوند ۳۳۰ نفر تعریف شده است.

 

علیرضا غلامی گفت: در شهرستان نهاوند ۲۱۲ آموزشگاه دولتی وجود دارد که از این تعداد ۱۰۵ مدرسه دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند، ۱۰۳ آموزشگاه دارای بخاری معمولی گازی، ۳ آموزشگاه با جمعیت کم به صورت کانکسی و با سیستم گرمایشی برقی و یک آموزشگاه عشایری سیار هم دارای وسیله گرمایش نفتی می باشد.

غلامی رئیس آموزش و پرورش شهرستان درباره لیست اخیری که در فضای مجازی منتشر شد، گفت: 

این لیست هنوز قطعی نشده است، و مراحل دیگری برای تایید و نتیجه نهایی جهت بکارگیری این افراد دارد که هنوز انجام نشده، اگر بدانیم چه کسی یا از چه خروجی این لیست منتشر شده است، حتما برخورد میکنیم. 


وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه من در نهاوندم اجازه نمیدهم هیچ نگاه حزبی و سیاسی در این ارگان ورود کند. هنر آن است که مدیر نگاه سیاسی خودش را در مدیریتش دخالت ندهد. جلوی تندروی به هیچ حزبی را نمی دهم. 

این را ظلم می دانم که بخاطر اندیشه سیاسی خودم، مدیر و یا نیروی ناکارآمدی را در آموزش و پرورش به مردم و دانش آموزان تحمیل کنم. 


علیرضا غلامی در خصوص تعطیلی مدارس گفت: این مهم شرایط و قانون خاص خود را دارد، در این زمینه از اولیا محترم تقاضا می کنم اجازه دهند طبق اصول و قانون تصمیم را از طریق رسانه های شهرستان در اختیار این عزیزان قرار دهیم و عجله نکنند. 

غلامی گفت: هیچ مدرسه ای در سطح شهرستان از بخاری نفتی استفاده نمی شود.

در خاتمه درحضور خبرنگاران از سپهری روابط عمومی آموزش و پرورش جهت انجام امور و فعال بودن و انعکاس بموقع اخبار و نیز تعامل با رسانه، توسط رئیس آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۱:۲۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ