حضور جوانان، پشتوانه قوی در کنار تمام مدیران اجرایی

حضور جوانان، پشتوانه قوی در کنار تمام مدیران اجرایی
| ۳ دی ۱۳۹۷

نشست هیئت اندیشه ورز جوان شهرستان نهاوند با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان، فرماندار نهاوند، مدیر کل امور بانوان استانداری، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرماندار، دبیر شهرستان‌های هیئت اندیشه ورز استان، مسئول دبیرخانه هیئت استان و اعضا هیئت اندیشه ورز شهرستان با هدف ایجاد اتاق فکر راهبردی عقلانی برای تقویت نهادها توسط کمیته های زیر مجموعه جهت توسعه شهرستان برگزار شد. 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان در پنجمین جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان نهاوند گفت:  هیئت اندیشه ورزان در واقع پاسخی است به یکی از مطالبات جوانان. 


ابوالقاسم الماسی افزود: به دلیل گله مندی جوانان از اینکه این قشر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند ولی تا به حال به آنها خیلی بها داده نشده، به همین جهت مسئولین هیئت اندیشه ورز جوان را مورد حمایت خود قرار داده و تاکید بر رونق آن دارند. 

وی ادامه داد: جوانان یک سوم از قشر جامعه را تشکیل می دهند ما باید بتوانیم از این ظرفیت بزرگ استفاده کنید و جایگاه جوانان را ارتقا بدهیم.

الماسی گفت: حضور جوانان را به عنوان یک پشتوانه قوی در کنار تمام مدیران اجرایی می دانیم. 

وی افزود: در هیئت اندیشه ورز جوان هیچگونه کار اجرایی نداریم کار ما فقط تولید فکر و ایده و نظر می باشد.


 فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هیئت اندیشه ورز یک ظرفیت است که نخبگان و جوانانی که گرد هم آمده اند با حضور و ایده جدی و فعال خود عملکرد مسئولین را مورد نقد قرار می دهند و باید از این ظرفیت فکری جوانان در قالب هیئت اندیشه ورز جهت توسعه شهرستان استفاده نمود، ما از پشنهادات و انتقادات این قشر چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی استقبال می‌کنیم.

مراد ناصری افزود: اگر ما توانسته ایم حرفی برای گفتن داشته باشیم نتیجه ایده هایی بوده که جوانان به ما رسانده اند و از ایده ها و آرمانهای جوانان نشات گرفته است. 

وی خاطر نشان کرد: جوانان امروز، مدیران فردا خواهند بود.

ناصری در خاتمه ضمن رضایت از شرایط فعلی شهرستان و روند هیئت بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از فکر این جوانان در جهت پیشبرد اهداف دولت و در جهت توسعه شهرستان استفاده کنیم.

دکتر طاهره دوروزی مدیرکل امور بانوان استانداری نیز در ادامه بیان کرد: طرح ملی گفتگوی بین نسلی و خانواده در کشور و استان کلید خورده، با ظرفیتی که درنهاوند با توجه به حضور بانوان در هیئت میبینم، پیشنهاد می کنم ورود پیدا کنید. 

همچنین گفت: در بحث اجرائیات ورود نکنید و فقط ذهن و فکر خود را به ایده های پخته و تاثیرگذار معطوف کنید. 

دبیر هیئت اندیشه‌ورز جوان شهرستان نهاوند گفت: به طور معمول گمان می کنند جوان به دلیل کم تجربگی نمی تواند گزینه خوبی برای مشاوره باشد اما مولا علی (ع) در رد این پندار می فرمایند: هرگاه به مشورت نیازمند شدى ، نخست به جوانان مراجعه نما، زیرا آنان ذهنى تیزتر وحدسى سریع تر دارند. سپس نتیجه آن را به نظر میان سالان و پیران برسان تا پیگیرى نموده، عاقبت آن را بسنجند و راه بهتر را انتخاب کنند، چرا که تجربه آنان بیشتر است.

شیما حیدری افزود: جوانانی که امروز به عنوان هیئت اندیشه‌ورز جوان فرمانداری شهرستان نهاوند اینجا گرد هم آمده اند، تصمیم گرفته اند، برای جامعه خود، برای کهن شهر خود، و در راس برای داشتن استانی آباد و پیشرو، بیش از دیگر هم سالان خود قدم برداشته و مفید باشند. البته این مهم جز با حمایت و همراهی مسئولین میسر نخواهد شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌دهیم که جلسات استانی هر بار به میزبانی یک شهرستان با حضور فرمانداران و دبیران شهرستان‌ها برگزار شود تا کل جوانان هیئت، در ایده پردازی بحث کلان استان سهیم باشند.

حیدری همچنین گزارشی از عملکرد هیئت و برنامه های آن ارائه کرد.

در ادامه جلسه نیز دبیران کارگروه های پنجگانه هیئت اندیشه‌ورز جوان شهرستان نهاوند به ارائه گزارش و برنامه های ریز هر کارگروه پرداختند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۹:۱۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ