قهرمانی ووشوکاران نهاوندی در مسابقات انتخابی استان

قهرمانی ووشوکاران نهاوندی در مسابقات انتخابی استان
| ۹ دی ۱۳۹۷

به گزارش عقیق زرین، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان: مسابقات ووشو انتخابی استان که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی سالن شهید عباد خدا رحمی شهرستان نهاوند برگزار شد ووشوکاران نهاوند در هر دو رده نوجوانان و جوانان قهرمان شدند.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری انتخابی تیم ملی که بهمن‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد، گفت: در این رقابت‌ها از ۴ سهمیه استان در رده سنی نوجوانان، ۳ سهمیه و از ۷ سهمیه رده سنی جوانان ۴ سهمیه را ووشوکاران نهاوندی کسب کردند.
رئیس هیئت ووشو نهاوند احمدرضا جفری از نهاوند در وزن 42 کیلوگرم، محمد صالح نصیری از ملایر در وزن 45 کیلوگرم، مهدی میربک از نهاوند در وزن 48 کیلوگرم و ابوالفضل جعفری از نهاوند در وزن 56 کیلوگرم را نفرات اول اوزان مختلف در دره سنی نوجوان اعلام کرد و گفت:در رده سنی جوانان نیز مهدی عوض پور طلایی از نهاوند در وزن 48 کیلوگرم، علی ظفری از نهاوند در وزن 52 کیلوگرم، عرفان کرمعلی از نهاوند در وزن 56 کیلوگرم، مهرداد جعفری از نهاوند در وزن 60 کیلوگرم، علی گودرزی از ملایر در وزن 65 کیلوگرم، عرفان ترابی از همدان در وزن 70 کیلوگرم و امین قربانی از ملایر در وزن 75 کیلوگرم را نفرات اول اوزان مختل در رده سنی جوانان معرفی کرد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان و همچنین اداره ورزش و جوان نهاوند گفت: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین بتوانیم بیش‌ازپیش شاهد قهرمان فرزندان این مرزوبوم باشیم.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۹ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۷:۱۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ