معاون فرماندار نهاوند: عهده دار رسالت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم

معاون فرماندار نهاوند: عهده دار رسالت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم
| ۱۱ دی ۱۳۹۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: علی رغم اهمیت ستاد و جلسات آن ولی برخی از مدیران حضور ندارند. 

وی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر جشن چهل سالگی انقلاب ادامه داد: دنبال تبلیغ اداره و یا شخص خاصی نیستیم، ما عملکرد ادارات را می خواهیم که به مردم و به همگان بگوییم قبل از چهل سال کجا بودیم و امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به کجا رسیده ایم.

به گزارش عقیق زرین، مهدی جلال وند در چهارمین ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند افزود: حداکثر تا هفته آینده تمامی ادارات سازمانها و ارگانها موظفند، پیش‌نویس دفترچه عملکرد ادارات خود در ۴۰ سالگی انقلاب را به فرمانداری ارائه دهند.

وی همچنین گفت: با توجه به اهمیت این جلسه که به نوعی ما عهده‌دار رسالت نظام هستیم، پیگیر علت غیبت برخی دستگاه‌ها خواهم بود.

جلال وند خاطرنشان کرد: به دلیل وجود حساسیت هایی که از جانب بیگانگان وجود دارد که عنوان کردند انقلاب اسلامی ایران به ۴۰ سالگی نمی رسد، امسال مسئولیت همه ما سنگین‌تر است.

جلال وند گفت: انصافاً ادارات طی این ۴۰ سال خدمات شایسته ای به مردم ارائه داده‌اند که جا دارد تمام این موارد به سمع و نظر مردم به خصوص جوانان که در آن دوران حضور نداشتند برسد. در مورد ادارات برق، آب، گاز و تلفن باید بگویم که این چند سال کارهای بسیار زیادی صورت گرفته است که باید گزارش آن در اختیار همگان قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر ایجاد نشاط در سطح جامعه در این ایام گفت: دهه فجر امسال تقارن با ایام فاطمیه دارد، حتما این مهم منظور شود. چرا که انقلاب اسلامی در راستای تداوم راه ائمه اطهار اتفاق افتاد. و در واقع ایام فاطمیه خود فرصتی است جهت بیان پیام های معنوی انقلاب اسلامی. 

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار بیان کرد: بنر سر در ادارات در ایام الله دهه فجر جهت همخوانی و ایجاد نظم در سطح شهر، متحدالشکل باشد. 

همچنین مقرر گردید آرم چهل سالگی انقلاب در چند قسمت شهرستان توسط شهرداری دیوارنویسی شود.

جلال وند بیان کرد: همه ادارات هرآنچه عکس و فیلم دارند جهت تهیه کلیپ در اختیار سینمای جوان شهرستان قرار دهند.

جلال وند در خاتمه ضمن تشکر از تلاش همه اعضا ستاد، اعم از مدیران و کارشناسان بیان کرد: مجدد می گویم از حضور و تاثیر اصحاب رسانه غافل نشوید و از ظرفیت این عزیزان در تمامی برنامه های چهل سالگی انقلاب استفاده نمائید. 

وی همچنین از مدیران خواست ورود جدی تری در زمینه ستاد چهل سالگی انقلاب داشته باشند.


لازم به ذکر است در این جلسه دستگاه های متولی کارگروه ها به ارائه گزارش پرداختند.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۴:۱۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ