رئیس هیئت کشتی نهاوند خبر داد: تعویض تشک کشتی سالن کشتی نهاوند بااعتبار ۸ میلیون تومان

رئیس هیئت کشتی نهاوند خبر داد:  تعویض تشک کشتی سالن کشتی نهاوند بااعتبار ۸ میلیون تومان
| ۱۲ دی ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان نهاوند، فرامرز سماوات با اشاره بر لزوم جذب خیرین ورزشی و همچنین اسپانسرها، گفت: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر با تلاش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در راستای تجهیز سالن کشتی شهرستان اقدامات خوبی از سوی اداره ورزش شهرستان انجام‌شده است که مهم‌ترین آن تعمیر موتورخانه سالم کشتی بااعتبار بیش از 13 میلیون تومان و همچنین جداسازی سرویس‌های بهداشتی از حمام‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه نماینده محترم شهرستان، فرماندار و رئیس اداره ورزش شهرستان زحمات زیادی متحمل شده‌اند، گفت: خوشبختانه اخیراً نیز با مساعدت حاج مومنعلی خزایی یک‌تخته تشک کشتی خریداری‌شده که صبح امروز در سالن کشتی نهاوند جهت استفاده کشتی گیران پهن‌شده است.

رئیس هیئت کشتی نهاوند با اشاره به اینکه این تشک به مبلغ 8 میلیون تومان خریداری‌شده است، گفت: خوشبختانه در بحث حمایت مادی و معنوی در راستای تشویق کشتی گیران نیز خیران خوش‌نامی همچون آقای علی یزدانی ورود کرده‌اند که امیدواریم این حمایت‌ها و همکاری‌ها روزبه‌روز تقویت شود.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران می‌تواند موجبات افزایش انگیزه این عزیزان را همراه داشته باشد که نهایتاً منتج به مدال‌آوری در عرصه‌های مختلف باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۲ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۶:۲۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ