سراب گیان نهاوند نور باران می شود

سراب گیان نهاوند نور باران می شود
| ۲۲ دی ۱۳۹۷

‍آئین کلنگ زنی پروژه تامین روشنایی سایت داخلی سراب گیان با حضور مهندس عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان، ناصری فرماندار نهاوند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس شهیدی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و مسئولین دستگاه های خدمات رسان و اجرایی شهرستان در محل سراب گیان برگزار شد.

با این پروژه روشنایی سراب گیان به طور کامل تامین می شود، این پروژه که سومین پروژه روشنایی سراب می باشد و بعد از روشنایی مسیر سه راهی سراب تا سرچشمه و روشنایی بلوار شهید مراد کیانی به جهت برقراری رفاه کامل مردم و گردشگران حائز اهمیت بوده و نیز می شود گفت پس از اتمام این مهم، از ورودی شهر گیان تا سرچشمه به طور کامل روشن می باشد. 


محمود رضا عراقی معاون عمرانی استاندار بیان کرد: بحمدالله نهاوند به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و همه مسئولین به طور متحد پای کار هستند. 

وی با بیان اینکه فرماندار نهاوند در استان به جد پیگیر مسائل شهرستان است بیان کرد: وقتی مسئولین شهرستان پیگیر مشکلات شهرستان باشند ما نیز در استان سرعت بیشتری به کارها می دهیم و در نتیجه پروژه های شهرستان روال بهتری پیدا می کنند.

سراب گیان فرصت و ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری نهاوند می باشد.

فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: امروزه گردشگری فراتر از یک صنعت، به پدیده ای اجتماعی، اقتصادی تبدیل و در همه جا نهادینه شده و در این میان شهرستانی مثل نهاوند به دلیل داشتن ظرفیت های عظیم مانند سراب گیان، گاماسیاب و فارسبان در این حوزه، به جایگاه ممتازی در نقشه گردشگری استان دست یافته است که می توان با فراهم آوردن زیر ساختها در این مکانها، نهاوند را بجای مسیر گردشگری به مقصد گردشگران تبدیل کنیم.

امروز به جرات می گوییم کسانی که اعتقاد داشتند سراب گیان امنیت ندارد بیایند ببینند که سراب گیان با تامین روشنایی یکی از امن ترین اماکن گردشگری شهرستان و استان می باشد.


ناصری بیان کرد: پروژه های برق رسانی به گیان و سراب گیان جز با حمایت ها و مساعدت های مهندس شهیدی مدیرکل برق استان و پیگیری های مهندس شیردره مدیریت برق نهاوند ممکن نبود که جا دارد ازاین دو عزیز تشکر ویژه ای داشته باشم. 


ناصری افزود: هر چهار ماه خبر خوبی در گیان داشته ایم. ابتدا روشنایی مسیر سه راهی تا سرچشمه سراب، سپس کلنگ زنی سکوهای نشیمن سراب، کلنگ زنی روشنایی شهید بلوار مراد کیانی را داشتیم و امروز نیز کلنگ زنی روشنایی سایت داخلی سراب گیان را خواهیم داشت.


وی با بیان اینکه امروز سومین پروژه گیان را کلنگ زنی می کنیم بیان کرد: 

پروژه روشنایی داخل سایت گیان

با همکاری مدیرعامل برق استان، مدیریت برق نهاوند و بانگاه بلند مدیریت ارشد استان با اعتبار یک میلیارد و صد میلیون تومان امروز کلنگ زنی شد.


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان بیان کرد: 

در سال ۹۶، ۲۰ میلیارد اعتبار در بحث روستاها داشتیم که از این مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن در نهاوند و در بحث روستاها هزینه شده است.


محمد مهدی شهیدی گفت: پروژه روشنایی سایت داخلی سراب گیان امروز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان کلنگ زنی می شود و انشاالله به زودی شاهد روشنایی محوطه سراب باشیم. 

وی خاطر نشان کرد: تلاش های فرماندار و نماینده نهاوند جهت پیگیری و زمین نماندن پروژه ها قابل تقدیر است. 


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: 

ابتدا تشکر میکنم از مدیرکل برق استان که الحق نگاه جهادی و عمرانی دارد، همچنین تلاش های مدیریت برق نهاوند جهت پیگیری امور برق و پروژه ها قابل تقدیر می باشد که تلاش این دو عزیز باعث شده در بحث برق شاهد اجرای مصوبات و پروڗه ها باشیم. 

حسن بهرام نیا افزود:  ۶۰۰ میلیون تومان برای سراب گیان و ۶۰۰میلیون تومان جهتساماندهی سراب فارسبان در پروژه سال آینده اخذ شده است که به این دو سراب تعلق خواهد گرفت. 

بهرام نیا در ادامه گفت: جدیت فرماندار در تمام مسائل شهرستان ستودنی است. 



مدیریت توزیع برق نهاوند نیز ضمن خوشامد به میهمانان بیان کرد: اگر کاری در بحث برق صورت گرفته حاصل مساعدت های مهندس شهیدی می باشد که الحق نه تنها برای کارهای شهرستان از ایشان نه نشنیده ایم بلکه همیشه پای کار بوده و حمایت کردند، همانطور که فرماندار و نماینده پابه پای توزیع برق جهت پیشبرد کارها بوده و تمام تلاششان را جهت خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف نهاوند کرده اند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۷

:زمان ۰۴:۰۱

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ