درج ۲ کد رشته کارشناسی پیوسته در دفترچه آزمون دانشگاه آزاد نهاوند

درج ۲ کد رشته کارشناسی پیوسته در دفترچه آزمون دانشگاه آزاد نهاوند
| ۶ بهمن ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند خبر داد:

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند از درج ۲ رشته کارشناسی پیوسته میکروبیولوژی و روانشناسی در دفترچه آزمون دانشگاه آزاد نهاوند خبر داد.


به گزارش عقیق زرین، ستار ابراهیمی در جمع اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه طی روزهای اخیر با پیگیری‌های چندین ماهه صورت گرفته توسط حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و همچنین حمایت‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نهاوند موفق به اخذ مجوز جذب دانشجو در دو رشته روانشناسی و میکروبیولوژی به اسم دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند شدیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر دانش آموزان و علاقه‌مندان به این دو رشته تحصیلی می‌توانند با دریافت دفترچه آزمون از سایت www.azmoon.org ضمن دانلود این دفترچه بدون آزمون در این دو رشته برای ترم بهمن ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه طی ترم گذشته رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته به اسم دانشگاه آزاد همدان پذیرش داد اما این مهم به اسم نهاوند خواهد بود، تأکید کرد: در حال حاضر رشته‌های روانشناسی و میکروبیولوژی یکی از تاپ نرین رشته‌های شاخه‌های علوم انسانی و علوم تجربی است که بدون آزمون دانشجوی می‌پذیرد.

وی بابیان اینکه در بدو ورود به دانشگاه آزاد نهاوند با توجه به لزوم اخذ مجوز برای رشته‌های جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته پیگیر بودیم، گفت: در حال حاضر این دو رشته در تاریخ دانشگاه آزاد نهاوند برای اولین بار به‌صورت مستقل جذب دانشجو دارد.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه امیدواریم در سنوات و روزهای آتی با کمک و حمایت مسئولین شهرستان، استان و سازمان مرکزی به‌ویژه دکتر بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بتوانیم در راستای اخذ مجوز مقاطع بالاتر در سایر رشته‌ها گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک همه بزرگان و دلسوزان شهرستان بتوانیم مجوز ارائه تحصیلات تکمیلی را برای دانشگاه آزد اسامی نهاوند اخذ کنیم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۰۵:۵۲

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ