کسب بیش از ۸۵ مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران نهاوند در دوران بعد از انقلاب

کسب بیش از ۸۵ مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران نهاوند در دوران بعد از انقلاب
| ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

کسب بیش از ۸۵ مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران نهاوند در دوران بعد از انقلاب


مهرداد سعدی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر از صدر اسلام تاکنون خصوصاً شهدای ورزشکاری چون شهید منوچهر برزویی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه اقدامات عمرانی صورت گرفته در حوزه ورزش شهرستان نهاوند، گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای به ثمر نشاندن اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت اماکن وزرشی در شهرستان نهاوند با کمک نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار سخت‌کوش شهرستان اقدامات خوبی انجام‌ شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به افتتاح سالن ورزشی روستای قلعه قباد در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد.


وی ادامه داد: شهرستان نهاوند خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر شهرستان نهاوند با احتساب ۹ سالن و مجموعه ورزشی در حال احداث دارای ۲۷ سالن ورزشی است که تنها یک سالن از این تعداد به دوران قبل از انقلاب مربوط است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با تأکید بر لزوم توجه به ورزش روستایی نیز، گفت: خوشبختانه توسعه اماکن ورزشی در روستا به‌نوعی خوبی از بعد از انقلاب تاکنون انجام‌شده و شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای ۸ سالن ورزشی روستایی است که با افتتاح سالن ورزشی روستای قلعه قباد این مهم به ۹ سالن ارتفاع پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر نیز ۶۲ زمین خاکی روستایی در شهرستان نهاوند وجود دارد که ورزشکاران و علاقه‌مندان به‌صورت محله‌ای در این زمین‌ها به گذران اوقات فراغت می‌پردازند.

سعدی نژاد با اشاره به سرانه ورزشی به ازای هر نفر در شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی شهرستان نهاوند برای هر نفر ۷۴ سانتی‌متر مربع است که انشالله با افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی این میزان به یک متر افزایش پیدا خواهد کرد و به استاندارد جهانی می‌رسد و این مهم در حالی است که سرانه ورزشی شهرستان نهاوند قبل از انقلاب کمتر از ۱ سانتی‌متر بوده است.

وی در خصوص پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در حوزه ورزشی دارای ۹ پروژه ورزشی شامل خوابگاه ورزش نهاوند، استخر مجموعه بانوان، استخر شهرک طالقانی، سالن باستانی نهاوند، سالن باستانی دهفول، چمن برزول، چمن شهر گیان، چمن ورزشی شهر فیروزان و سالن ورزشی روستایی باباقاسم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار کرد: محل تأمین اعتبارات این تعداد پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی است که خوشبختانه در حال انجام هشتند خوشبختانه امروز تعداد قابل‌توجهی از این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در حوزه ورزش و جوانان پس از انقلاب شاهد رشد و توسعه بسیار زیادی بوده است، گفت: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای ۳۷ هیئت ورزشی فعال است و این در حالی است که این شهرستان قبل از انقلاب تنها ده هیئت داشته است.

سعدی نژاد با اشاره به مدال‌آوری‌های آسیایی و جهانی ورزشکاران نهاوند بعد از انقلاب تاکنون گفت: ورزشکاران نهاوند از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون موفق به کسب بیش از ۸۵ مدال آسیایی و جهانی شده‌اند و این در حالی است که در دوران رژیم قبل حدود ۳ مدال در این میادین توسط ورزشکاران نهاوندی کسب‌شده است.

در سال جاری در بحث اعزام ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف داشتیم که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش اعزام بوده است و این به معنی حضور در مسابقات، اردوها و برنامه‌های استانی و کشوری است .

وی با اشاره افزایش ۹ درصدی کسب مدال‌های استانی نسبت به سال قبل، گفت: خوشبختانه امسال ۴ ورزشکار شهرستان در مسابقات المپیک آسیایی حضور داشتند و از این ۴ نفر یک مدال نقره توسط فرود ظفری ووشوکار نهاوندی کسب شد که در بد ورود بنده بوده که نشان از تلاش‌های همکاران گذشته دارد.

وی بابیان اینکه شهرستان نهاوند برای اولین بار در ۵ رشته ورزشی در مسابقات لیگ برتر نماینده اعزام کرده است، بیان داشت : خوشبختانه این مهم با رایزنی‌های مختلف در رشته‌های فوتبال، ووشو، بسکتبال دوچرخه‌سواری و جودو در سطح آقایان و خانم‌ها انجام‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث اعزام‌ها به لیگ‌های برتر در استان بعد از همدان دومین شهرستان هستیم، اظهار داشت : در برخی رشته‌ها شهرستان نهاوند با دو یا سه ورزشکار به‌تنهایی نماینده استان بوده است که این باعث افتخار ورزش نهاوند است.

وی در حوزه عمرانی و تجهیز سالن‌های ورزشی نهاوند نیز، گفت: خوشبختانه طی ۱۰ ماه اخیر از بدو ورود بنده به اداره ورزش و جوانان نهاوند اقداماتی جون پیگیری امورات مربوط به سالن ورزشی قلعه قباد، کف‌پوش‌های سالن حجاب و وزنه‌برداری، خط‌کشی سالن بدمینتون و همچنین خردی تشک کشتی برای خانه کشتی نهاوند از محل نیات خیر خیرین اشاره کرد.

سعدی نژاد در ادامه با اشاره به عملکرد حوزه ورزش و جوانان نهاوند طی سال گذشته گفت:خوشبختانه حوزه جوانان شهرستان نهاوند نیز طی ۱۰ ماهه سال جاری تاکنون ۱۴۲ پرونده جهت اعطای جهیزیه به نوعروسان تشکیل داده که از این تعداد ۷۹ سرویس جهیزیه به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۵۰ هزار ریال هزینه شده است که مابقی این جهیزیه به افرادی که ثبت‌نام نموده‌اند تا پایان سال  اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۲۸ نفر از زوجین جوان نهاوندی به مشهد مقدس به‌صورت رایگان، گفت: خوشبختانه در بحث جوانان و خصوصاً مجمع خیرین ازدواج اقدامات خوب و ارزنده در راستای تسهیل در این امر مهم انجام‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه مراسم گل‌ریزان مجمع خیرین ازدواج با حضور خیرین به‌صورت فصلی انجام می‌شود، گفت: در این راستا نیز با هماهنگی‌ها و تعاملات صورت گرفته توانسته‌ایم با دفترخانه‌های رسمی ازدواج تعامل ایجاد کنیم و امروز سه دفترخانه ازدواج مراسم عقد زوجین را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.

وی هماهنگی با گل‌فروش جهت تزئینات رایگان ماشین عروس، آتلیه و غیره را جهت خدمات رایگان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه عنوان کرد.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۰۹:۱۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ