امام جمعه نهاوند: بزرگداشت شهدا، مصداق تولی و تبری است

امام جمعه نهاوند: بزرگداشت شهدا، مصداق تولی و تبری است
| ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند

ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند و دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن خیرمقدم به اعضای شورا، دستور کار جلسه را بیان کرد.

امام جمعه نهاوند در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی از حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن تحلیل کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علی الخصوص شهدای تبریز که امروز سالگرد آنهاست و همچنین شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر، از برگزاری یادواره ی شهدای گروه انقلابی ابوذر و شهدای فرهنگی و دانش آموز در ۳۰ بهمن ۹۷ در مصلای نهاوند تجلیل کرده و گفت : یادواره های شهدا و بزرگداشت این مفاخر ارزنده، مصداقی از تولی و تبری است که از واجبات دین ما می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی افزود: امروز جنگ اقتصادی به راه افتاده و در این جنگ مسئولین بسیار نقش دارند و می توانند جلوی هرج و مرج قیمت‌ها و قاچاق کالا را بگیرند و نباید سنگ جلوی پای مردم بیندازند.

وی با اشاره به اینکه امروز کسانی هستند که در ادعا دوست شهدا و انقلاب هستند اما در کار مردم اخلال ایجاد می کنند، ادامه داد: آنچه در این راه مهم است مرحله عملی است و نباید در حد حرف باشد و باید به وعده هایی که داده شده عمل شود.

وی در خاتمه گفت: مبلمان شهری و معتادین ولگرد دو مقوله‌ای است که در سطح شهر  بیشتر از هر چیزی به چشم می آیند و باید برای ایام عید به این دو معقوله رها شده که سیمای شهر را به هم ریخته اند پرداخته شود.


فرماندار نهاوند گفت: انصافا شورای فرهنگ شهرستان با دستور کارهایی که دارد شهادت می دهم اگر وقت بگذاریم خروجی و دستاورد آن به مراتب از شهرستان‌های دیگری که در آن بوده ام بالاتر است.

مراد ناصری افزود: به شورای فرهنگ باید به عنوان یک ظرفیت بزرگ نگاه کرد. دغدغه های شما عزیزان مشکلاتی نیست که یک شبه درست شده باشند. مواردی هستند که طی چندین سال گذشته ایجاد شده و وقتی به یک فرهنگ تبدیل شد انتظار نداشته باشیم ظرف یک شب حل و فصل شوند.

وی ادامه داد: در نهاوند نه ماشین ها و نه عابرین در مسیر خود حرکت نمی کنند. باید جهت رفع این مورد کار فرهنگی انجام شود. 

ناصری گفت: به جرات می گویم طی ۷ ماه گذشته شهرداری تا جایی که توانسته خروجی و کار مفیدی ارائه داده است. 

وی در این خصوص افزود: مقرر شده کلیه امور خدماتی شهر به یک شرکت خدماتی واگذار شود. همچنین جهت روان سازی در پیاده‌روها در دستور کار شرکت انتظام قرار بگیرد. امیدواریم با عملی شدن این کارها بخشی از مطالبات شما عزیزان به ثمر برسد.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

:زمان ۰۴:۲۳

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ