یادواره شهدای روستاهای دهفول و فهرومند با حضور مردم و مسئولین شهرستان نهاوند برگزار شد

یادواره شهدای روستاهای دهفول و فهرومند با حضور مردم و مسئولین شهرستان نهاوند برگزار شد
| ۲ اسفند ۱۳۹۷

در آغاز مراسم امام جمعه نهاوند ضمن خوشامدگویی به حضار در راستای مقام شهدا سخنرانی را بیان نمود.

به گزارش #عقیق_زرین، معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج کشور گفت: علیرغم اتحاد همه دشمنان در داخل و خارج کشور، ما توانستیم پیروز شویم. هیچ کدام از ما به اندازه ی شهدا نمی‌توانیم ادعا کنیم انقلاب برایمان چه کرده است.

سردار سالار آبنوش که به عنوان سخنران در این یادواره حضور داشت، افزود: دشمن در ۴۰سال اخیر می‌گوید شما اشتباه کرده‌اید که انقلاب کرده‌اید. همواره صدای بلندگوی دشمن به دلیل تکنولوژی و حجم زیادش از صدای ما بلند تر است. و همیشه این نکته را بیان می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران ثمره ای نداشته است.

وی ادامه داد: امروز تمام رسانه‌هایی که روزی می گفتند ایران پیشرفت نخواهد کرد، حرفشان این است که هر جا خبری هست کاری ایرانی هاست. در هر زمینه ای که مدعی هستند می بینند که ایرانی ها سر تر هستند.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: ۲۰۰ کشور در دنیا داریم که تقریبا همه تسلیم هستند. در داخل کشور هم عده ای از آدماهای آنها می گفتند ما هم تسلیم شویم. اما مردم براساس فقه نبوی گفتند شما چیکاره ای؟ گفتند ابرقدرتیم! گفتند: علم هسته ای داریم ما با یک دکمه هیروشیما ژاپن را نابود کردیم.

وی ادامه داد: آنها در یک فرایند ۱۵۰ساله به هسته ای رسیدند. آن شش کشور در شرایط آزاد و سال‌ها کار و تلاش به هسته ای رسیدند اما ما در شرایط کاملا تحریم و بسته به علم هسته ای رسیدیم. دشمن می داند ایرانی که در تحریم کامل به علم هسته ای دست یافته است یعنی چه...

سردار آبنوس افزود: از کشورهای هسته‌ای سه کشور آب سبک دارند و سه کشور آب سنگین در حالی که ایران هم آب سبک دارد و هم آب سنگین.

وی ادامه داد: دشمنان ادعا داشتند که با ماهواره و موشک آسمان مال آنهاست اما امروز ما هم ماهواره و هم ماهواره بر و هم موشکی داریم که دقت آن به مراتب بیشتر است. تا حدی که بر خلاف میلشان اعلام کردند ایران اولین کشور دقیق زن موشک است.

سردار آبنوس گفت: در دریا هم شروع به کار کردیم و با قایق های تندرومان و اژدرها و زیردریایی که ساخته‌ایم، امروز دریا هم مال ماست.

معاون سازمان بسیج ادامه داد: شاخص بعدی علم نانو بود که تحول عجیب و جهشی در آن  داشته‌ایم. تمام دنیا و مردم می‌دانند این همه پیشرفت مدیون حضرت آقاست.

پس از این مراسم با مداحی سیدرضا نبوی ادامه یافت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۷

:زمان ۰۹:۲۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ