همایش بین‌المللی زاگرس‌شناسی، توسط بنیاد ایران‌شناسی برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی زاگرس‌شناسی، توسط بنیاد ایران‌شناسی برگزار می‌شود
| ۲۲ فروردين ۱۳۹۸

رئیس بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس گفت: به منظور شناخت و شناساندن بهتر ایران و حس ضرورت ویژه برای مطالعات زاگرس‌شناسی، بنیاد ایران‌شناسی همایش بین‌المللی زاگرس‌شناسی با موضوع بررسی منشاء پیدایش حیات انسان در زنجیره کوه های زاگرس را برگزار می‌نماید.

محمدرضا عطایی افزود: همایش در ۶ محور باستان‌شناسی، زمین‌شناسی و جغرافیا، ادیان، انسان‌شناسی، اساطیر و میان‌رشته‌ای در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ در محل بنیاد ایران‌شناسی واقع در تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال مقاله برای این همایش تا تاریخ ۲ اردیبهشت ماه می باشد و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای بنیاد ایران‌شناسی مراجعه و یا با شمارههای (۸۸۲۱۲۰۰۱ و۸۸۲۱۲۰۰۴-۰ ۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

عطایی گفت: مقالات ارسالی نباید به صورت هم‌زمان به سایر همایش‌های داخلی و خارجی ارسال شده باشند و مقالات پذیرفته شده در مجموعه مقالات منتشر شده و مقالات منتخب در پایگاه های معتبر علمی نمایه خواهد شد.


وی افزود: در همایش بین‌المللی زاگرس‌شناسی علاوه‌ بر سخنرانی حضرت آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، رئیس بنیاد ایران‌شناسی، پژوهشگران و استادان حوزه مطالعاتی زاگرس به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ