برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند

برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند
| ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

 کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند به ریاست جلال وند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور اعضاء کارگروه در محل دبیرخانه کارگروه در مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردید.


به گزارش عقیق زرین، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی با توجه به اهمیت جلوگیری از کشت سبزیجات با فاضلاب خام، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته تاکنون بیان داشت : از آنجا که سلامت مردم در اولویت کارهاست لازم است به منظور نظارت بیشتر کمیته ای متشکل از مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، محیط زیست و امور آب با محوریت مرکز بهداشت تشکیل و ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به بازرسی از  مناطق کشاورزی شهرستان اقدام و در صورت مشاهده  کشت سبزیجات با فاضلاب خام سریعا اقدامات قانونی را به عمل آورند و گزارش بازرسی ها را به فرمانداری ارسال نمایند.


مهدی جلال وند در ادامه تاکید کرد: کمیته فنی مربوطه به صورت مرتب توسط مرکز بهداشت تشکیل گردد. 


وی در ادامه در خصوص مراکز غیر بهداشتی تهیه و عرضه فرآورده های لبنی بیان داشت: به ادارات ذیربط ۲۰ روز مهلت می دهیم تا نسبت به ساماندهی این مراکز مطابق قانون اقدامات لازم را معمول نمایند. جلال وند همچنین اداره امور عشایری را موظف نمود تا نسبت به ثبت و شناسایی دقیق دام های عشایر جهت نظارت بهداشتی توسط دامپزشکی خصوصا واکسیناسیون و کنترل تب مالت اقدامات لازم را بعمل آورند.

گفتنی است در پایان از مهندس جلال وند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند که مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان نهاوند نیز می باشد با اهداء لوح تقدیر شد.

در متن لوح تقدیرنامه که از طرف سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی همدان صادر شده، از مهندس مهدی جلال وند به لحاظ نقش تاثیر گذاری که در نظام ارتقای سلامت جامعه برداشتند تقدیر بعمل آمده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ