عملیات الی بیت المقدس استراتژی جنگ را تغییر داد

عملیات الی بیت المقدس استراتژی جنگ را تغییر داد
| ۱ خرداد ۱۳۹۸

مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه، سردار مهدی ظفری مدیرکل نشر و حفظ آثار دفاع مقدس، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی، بسیحیان و خانواده های معظم شهدا، به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و هفته مقاومت در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

به گزارش عقیق زرین، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر با پیروزی های بزرگی که به همراه داشت باعث تغییر استراتژی جنگ شد و پایه گذار موفقیت های بعدی بود


سردار حاج مهدی ظفری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر گفت: همانطور که امام راحل فرمودند فتح خرمشهر فتح ارزشها بود و باید همواره سالروز این پیروزی عظیم گرامی داشته شود.


وی با اشاره به شرایط پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی باعث تغییر در عناصر قدرت در عرصه های جهانی شد به همین دلیل دشمنان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

ظفری افزود: دشمنان با همه طراحی ها و با پشتیبانی از صدام می خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند که با رشادت رزمندگان اسلام و با یاری خدا ناکام شدند.


وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: نامگذاری عملیات الی بیت المقدس با هدف بود و این عملیات باعث تغییر استراتژی جنگ شد و پیروزی های بعدی را به دنبال داشت.


ظفری گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر خسارات بسیار زیاد روحی برای صدام و پشتیبان های انها داشت.


وی بیان کرد: تا قبل از این عملیات دشمن همواره در حال تهاجم بود و استراتژی ما دفاعی بود ولی بعد از این عملیات استراتژی ها تغییر کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان همدان در ادامه گفت: امروز وظیفه همه ما اتحاد حول محور ولایت و تلاش همه جانبه برای حل مشکلات است و این از وظایف ما است.


وی گفت: در شرایط امروزی باید دشمن را بشناسیم و عامل تفرقه نباشیم و با روحیه برادری از این مقطع حساس عبور کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با مقاومت و با ایمان در مقابل دشمنان ایستادند


وی افزود: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن  گزینه ما در برابر دشمنان و تهدیدات امریکا، مقاومت است و رهبری معظم انقلاب نیز در بیانات اخیرشان به این موضوع تاکید کردند.


امام جمعه نهاوند گفت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب به ما نشان می دهد که مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان است و به برکت همین مقاومت، انقلاب اسلامی دشمنان را ناامید کرده است.


وی اظهار داشت: یقینا با اتحاد و ایستادگی در برابر دشمنان پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.


سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: آزادسازی خرمشهر زمینه ساز پیروزی های بعدی در دفاع مقدس بود و اهمیت بسیار زیادی داشت.


وی اظهار داشت: برای عبور از بحران ها و غلبه بر دشمن باید روحیه استکبارستیزی و وحدت خودمان را حفظ کنیم.


مرادی افزود: همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند خرمشهرها در پیش است و باید مانند گذشته با وحدت دشمنان را شکست دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱ خرداد ۱۳۹۸

:زمان ۱۲:۵۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ