طرح جمع‌آوری دستفروشان از ۱۱ خرداد ماه به اجرا در می آید

طرح جمع‌آوری دستفروشان از ۱۱ خرداد ماه به اجرا در می آید
| ۲ خرداد ۱۳۹۸

شهردار نهاوند خبر داد: 

طرح جمع‌آوری دستفروشان از ۱۱ خرداد ماه به اجرا در می آید 


به گزارش عقیق زرین، شهردار نهاوند از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان از سطح شهرخبر داد و گفت:  در راستای اجرای تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و  به منظور رفاه حال شهروندان و ساماندهی دستفروشان از مورخ ۱۱ خرداد ماه طرح جمع آوری و رفع سد معبر در سطح شهر اجرا می شود و دستفروشان بایستی در مکان جدید بازار روز واقع در پشت مصلی مستقر شوند. 


به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند، محمد حسین پور مبلغ اجاره را به منظور حمایت از این قشر روزانه ۵۰۰۰ تومان اعلام نمود و افزود: با توجه به اعتراض‌های کسبه و مردم که ناشی از نارضایتی سد معبر پیاده رو و مسدود شدن محل تردد عابران است و با توجه به تأثیرگذاری نامطلوب بر انضباط شهری و اجتماعی، از ۱۱ خرداد طرح با هماهنگی و همکاری دستگاههای ذی ربط به اجرا درخواهد آمد. 

 حسین پور با  بیان اینکه مدیریت شهری در راستای رسیدگی و تحقق مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شاهد رضایتمندی شهروندان، کسبه و حتی دستفروشان خواهیم بود.

وی بر استمرار این طرح و همکاری بساط گستران با ماموران رفع سد معبر تا رسیدن به نقطه مطلوب تاکید کرد و افزود: شهرداری بدون هیچگونه تبعیض و در راستای قانون با برهم زنندگان نظم شهری برخورد می کنند.

حسین پور در پایان خواستار همکاری و حمایت شهروندان در راستای اجرای موفق طرح مذکور شد و تصریح کرد:امیدواریم شهروندان با حمایت و خرید از بازار روز سبب رونق این بازار شوند.


لازم به ذکر است متقاضیان جهت اجاره میتوانند به مدیریت بازار روز مراجعه نمایند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲ خرداد ۱۳۹۸

:زمان ۱۱:۵۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ