استاندار همدان: جوانان در همه عرصه ها نقش آفرین بودند

استاندار همدان:  جوانان در همه عرصه ها نقش آفرین بودند
| ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

در نشست هیئت اندیشه ورزان جوان استان همدان با استاندار، معاون سیاسی، مدیر کل سیاسی و امور انتخابات، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی، مدیر کل امور بانوان، مدیر کل حوزه استاندار و دبیران کمیته های هیئت مهمترین مسائل و پیشنهادات خود را جهت بهبود روند فعالیت های هیئت در حوزه های مختلف عنوان کردند.


استاندار همدان:

جوانان در همه عرصه ها نقش آفرین بودند

ابتدا به رسم میهمان نوازی مشاورین جوان استانداری قزوین نقطه نظرات و تجربیات خود را در خصوص هیئت اندیشه ورزان جوان بیان و سپس اعضا هیئت استان همدان و دبیران شهرستان ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. 


به گزارش عقیق زرین، استاندار همدان در نشست هم اندیشی با هیئت اندیشه ورزان جوان استان و مشاوران جوان استاندار و فرمانداران استان قزوین، ضمن خوشامد گویی به میهمانان بیان کرد:

همدان استانی با پیشینه تاریخی است ولی با با همه اینها هم باید بگویم که مظلوم واقع شده است. قزوین استان همجوار و همسایه ماست و باید ارتباط و تعامل بیشتری با هم برقرار کنیم. 


سید سعید شاهرخی گفت: جوانان در همه عرصه ها نقش آفرین بودند و اکثر سرداران دوران دفاع مقدس از جوانانی بودند که حماسه آفرین شدند. ارج نهادن به جایگاه جوانان باید به یک فرهنگ و ارزش در جامعه تبدیل شود. جوانان باید دیده شوند همانطور که در جنگ تحمیلی دیده شدند.

وی افزود: توجه به جوانان و بانوان از برنامه‌های مورد تاکید و مورد حمایت دولت می باشد. اگر شما جوانان استان را گرد هم جمع کردیم هدف بهره برداری شخصی نبوده بلکه خواست ما این بوده در کنار شما باشیم و از ایده های شما در جهت پیشبرد استان استفاده کنیم. 

نیت ما این است شما جوانان در ویترین قرار گیرید و توانمندی شما دیده شوید، حال اینکه دیگران تا چه حد قدر این فرصت را می داننددست خودشان است، همینطور خود شما جوانان باید مطالبه گرانه جلو بروید. 

استاندار همدان خاطر نشان کرد: جوانان سرشار از نشاط، شور، تحرک، توانایی و توانمندی هستند. قرار بود شما جوانان را جهت دادن ایده به مدیران تشویق کنیم ولی امروز دیدم خیلی رو به جلو رفته اید برای همین می خواهم در همین حد بمانید ولی کیفیت کار و ایده ها را بالا ببرید. 

توقع و انتظارم از مدیران کل و معاونین استانداری دستگیری بیشتر از هیئت اندیشه ورزان است. 

شاهرخی افزود: به فرمانداران محترم تاکید کرده ام، از آقای آزادبخت هم می خواهم مامور شوند فرمانداران باید نگاهی که من به جوانان و هیئت اندیشه ورزان دارم را داشته باشند اگر اینطور نیست باید در جریان قرار گیرند. دبیران هیئت اندیشه ورز در کارگروه های تخصصی و شورای اداری استان و شهرستان ها باید حضور داشته باشند.

قرار نیست جوانان هیئت جایگزین مدیران اجرایی شوند بلکه قرار است ایده های جوانان بازوی فکری کدیران باشد. 

در انتصابات ها، مشورت می کنم و ملاک شایسته سالاری و خدمت به مردم است ولی خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم.

استاندار همدان در ادامه گفت: اقدام و پیشنهاد کارگروه مشترک استانی را حتما پیگیری خواهیم کرد و در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

همچنین از ظرفیت رسانه ها نیز باید در تمام امور استفاده کرد تا بتوانیم در موضوعاتی که خلاء وجود دارد تولید محتوا کنیم. رسانه هایی که همراه مردم هستند و واقعیات را بیان می کنند در کنار ما قرار بگیرند، مسلما در این کار هم از جوانان رسانه کمک خواهیم گرفت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

:زمان ۰۵:۵۰

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ