آغاز آسفالت جاده قدیم دهفول راه به نهاوند به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان

آغاز آسفالت جاده قدیم دهفول راه به نهاوند به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان
| ۱۹ تیر ۱۳۹۸

به گزارش عقیق زرین، کلنگ زنی آسفالت جاده قدیم دهفول راه به نهاوند با حضور بهرام نیا نماینده مردم در مجلس، نادیان معاون مسکن و شهرسازی استان و مدیران شهرستان نهاوند انجام شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در مراسم کلنگ زنی پروژه اصلاح و ساماندهی راه قدیم (دهفول - نهاوند) عنوان کرد: طی سال گذشته مجوز احداث، اصلاح و بهسازی ۷۶ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهاوند از جمله محور نهاوند - گیان به طول ۱۷ کیلومتر و سه راهی دهفول- برزول به فارسبان به طول ۱۹ کیلومتر اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه روستایی سه راهی ( دهفول-برزول به فارسبان ) در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد، گفت: مابقی پروژه‌های راه روستایی نیز در حال اجرا است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره مندی جمعیت ۲۰ هزار نفری از این جاده، گفت: آسفالت این جاده موجب کوتاه شدن مسیر تردد اهالی این روستا و روستاهای همجوار به شهر نهاوند، افزایش درآمد کشاورزان و همچنین سهولت در جابجایی محصولات تولیدی کشاورزان حاشیه این جاده و کاهش حوادث جاده‌ای در محور نهاوند-فیروزان می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح، تعریض و زیرسازی این مسیر تعیین شده که با قیر و آسفالت آن پیش بینی می‌شود تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه این محور تا ۶ ماه آینده ساماندهی خواهد شد، گفت: در بحث ایجاد خدمات در روستا نیز سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص یافت و شبکه آبراسانی روستا نیز تعوض شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۱.۸ کیلومتر از نهر راج نیازمند ساماندهی است، گفت: این موضوع در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: روستای دهفول دارای ۱۵۰ منبت کار است که در این حوزه فعالیت دارند و طی سال گذشته خوشه مبل و منبت برای حمایت از این افراد تشکیل شد.

حسن بهرام نیا در حاشیه این مراسم گفت: جا دارد تقدیر کنم از خبرنگاران شهرستان نهاوند که با کمترین امکانات همراه مسئولین شهرستان هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۹۸

:زمان ۰۹:۴۸

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ