برگزاری ششمین دوره المپیاد درون‌مدرسه‌ای با شرکت 10 هزار دانش‌آموز نهاوندی

برگزاری ششمین دوره المپیاد درون‌مدرسه‌ای با شرکت 10 هزار دانش‌آموز نهاوندی
| ۸ اسفند ۱۳۹۸

ششمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزی مدارس شهرستان نهاوند با شرکت 10 هزار دانش آموز برگزار شد.

المپیاد ورزشی دانش آموزی به عنوان یکی از برنامه های مفید و سازنده در راستای تعالی جسم و روح دانش آموزان که یکی از اهداف مهم در سند تحول بنیادین عنوان شده است، چند سالی است که در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

در همین راستا ششمین المپیاد ورزشی دانش آموزی در مدارس شهرستان نهاوند با حضور تقریبی 10 هزار دانش آموز مورد استقبال قرار گرفت و به اجرا درآمد.

در میانه راه با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، همانند بسیاری از برنامه های دیگر در سراسر کشور، این المپیاد زیبا و پرشور نیز نیمه کاره ماند و به مرحله اختتامیه نرسید.

امیدواریم که باشکست ویروس منحوس کرونا و گذر از این مرحله ی سخت و بحرانی، با شروع سالتحصیلی جدید، دانش آموزان و مربیان بتوانند با اشتیاق فراوان و پرشورتر از همیشه به استقبال المپیاد هفتم رفته و روح و جسم خویش را در چشمه سار ورزش مدارس تطهیر نمایند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۸

:زمان ۰۱:۲۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ