بازدید نماینده نهاوند از کتابخانه شماره ۱ کانون پرورش فکری در شهرستان نهاوند

بازدید نماینده نهاوند از کتابخانه شماره ۱ کانون پرورش فکری در شهرستان نهاوند
| ۳ شهریور ۱۳۹۹

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس شورای‌شهر این شهرستان، ضمن بازدید از کتابخانه شماره ۱ کانون نهاوند، به صورت تلفنی با مدیر کل کانون گفت‌وگو کردند.

علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون نهاوند بازدید کرد.

 ‏شهبازی با دیدار از این کتابخانه از خاطرات حضور خود در این مرکز فرهنگی‌هنری در کودکی یاد کرد و گفت: به عنوان یک عضو قدیمی از اینکه در کانون حضور پیدا کردم و خاطرات ۴۰ سال پیش برایم زنده شد، احساس خوبی دارم. وی در خلال این بازدید با بهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون استان همدان ارتباط تلفنی برقرار کرد.

ضرابی‌زاده ضمن سپاس از حضور علیرضا شهبازی در کانون نهاوند به بیان مشکلات این کتابخانه پرداخت و درخواست تجهیز سالن اجتماعات مرکز را مطرح کرد و راجع به مشکلات و سهم کم اعتبارات کانون در این شهرستان گلایه کرد و گفت: برای آینده‌ای بهتر و تربیت نسل فعال، هنرمند و مسئولانی متعهد و تلاشگر در آینده‌ای نه چندان دور، لازم است امروز به تربیت کودکان توجه داشته باشیم. 

 شهبازی قول مساعد داد که پیگیر رفع مشکلات و کمبودهای مراکز شهرستان باشد و در جهت تسریع در رفع آنها و توسعه کانون تلاش کند.

 در ادامه آمنه کرمی علاوه بر تشریح فعالیت‌های کانون به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا و فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی مجازی از شهبازی درخواست کرد جهت حل مشکلات و توسعه و تجهیز مراکز شهرستان، یاری‌گر و همراه کانون باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۹

:زمان ۱۲:۱۱

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ