استاندار همدان: نیروی انتطامی با ویژگی اقتدار و رأفت، اعتماد مردم را جلب کرده است

استاندار همدان: نیروی انتطامی با ویژگی اقتدار و رأفت، اعتماد مردم را جلب کرده است
| ۳۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش عقیق؛ سید سعید شاهرخی در آئین تجلیل از فرماندهان و پرسنل انتظامی استان همدان با تبریک هفته ناجا و تقدیر از خدمات ارزشمند نیروهای انتظامی گفت: امروز دشمن دنبال فروپاشی نظام اقتصادی و سیاسی کشورمان بوده و سرمایه اجتماعی را مورد هدف قرار داده اما به نتیجه نخواهید رسید

وی گفت: دشمنان با هدف قراردادن سرمایه‌های اجتماعی این کشور درصدد ناامید کردن مردم به نظام و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و مسئولان هستند و در این راستا با تحریم بی‌سابقه دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

شاهرخی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی این هفته را فرصت مغتنمی برای قدرشناسی و قدردانی از زحمت کارکنان این نیرو توسط مردم و مسئولان و فرصت متقابلی برای نیروی انتظامی به منظور بیان خدمات و اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته دانست و گفت: می‌توان از این طریق بیش از گذشته مشارکت مردم را در نظم عمومی جلب کرد.

استاندار همدان ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه امنیت است و برقراری امنیت با مشارکت مردم از وظایف ناجا است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در اقصی نقاط شهر، روستا و مرزها توانسته نسبت به برقراری امنیت و حفظ آن دفاع و تلاش کند به گونه‌ای که هم اینک ایران یکی از کشورهای امن منطقه است و مردم به پشتوانه این نظم و امنیت بدون دغدغه به فعالیت روزمره می‌پردازند.

شاهرخی ادامه داد: ناجا با دو ویژگی اقتدار و رأفت، با انجام دقیق وظایف توانسته اعتماد مردم را جلب کند به گونه‌ای که مردم با شنیدن نام و دیدن هیبت پلیس احساس آرامش و امنیت می‌کنند و این ارزش بالایی برای نظام اسلامی و کارکنان ناجا دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در حوزه سلامت نیز آنچه را که در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در حوزه برقراری نظم و امنیت مصوب می‌شود را با احساس مسئولیت و به شایستگی به مرحله اجرا درمی آورد.

استاندار همدان گفت: در آغازین روزهای اپیدمی کرونا ناجا بسیار خوب ورود کرد و امروز هم متناسب با مصوبات ستاد کرونا استوار و راست قامت از مردم حمایت و با آنها همراهی می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۹

:زمان ۰۷:۰۶

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ