روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی است

روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی است
| ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش عقیق، اسداله ربانی‌مهر، در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا، با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان همدان، گفت: دورهمی‌ خانوادگی در ایام نوروز تحویل سال علت اصلی افزایش ابتلا به کرونا در استان همدان است.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها در جهت جلوگیری از آگاهی‌سازی موضوع مهم کرونا در جامعه کمک کنند تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا همدان ضمن اشاره به وضعیت شهرستان‌های دهگانه استان، گفت: روند ابتلا در همه شهرستان‌های استان افزایشی است و هم‌اکنون دو شهرستان استان قرمز است.

وی گفت: موج چهارم کرونا در راه است و باید سعی کنیم با همکاری مردم از موج چهارم گذر کنیم‌.

ربانی مهر در پایان به نقش موثر رسانه‌ها در شرایط کنونی پرداخت و گفت: رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی شرایط فعلی جامعه نیاز است همکاری‌ها و تعامل خود را با ستاد کرونا ادامه دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ