استاندار همدان مطرح کرد: آماده کردن ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح برای سفر رییس جمهور به استان/ رویکرد دولت تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است

استاندار همدان مطرح کرد:  آماده کردن ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح برای سفر رییس جمهور به استان/ رویکرد دولت تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است
| ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

به به گزارش‌عقیق،استاندار همدان در جلسه شورای اداری استان گفت: اجرای ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی برای ارائه در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان تهیه شده است.
وی افزود: این طرح‌ها شامل ۱۸ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه اقتصادی مبتنی بر رویکرد عدالت محور دولت سیزدهم تهیه و برای ارائه در سفر رییس جمهور به استان آماده شده است.
 دکتر قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم دست کم اجرای نیمی از این طرح های پیشنهادی در سفر دولت به استان تصویب شود.
 نماینده عالی دولت در استان افزود: به طور قطع سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت منشا خیر و برکات زیادی برای استان همدان خواهد شد به نحوی که زمینه تکمیل بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام و معطل مانده از دولت گذشته را فراهم خواهد کرد، چراکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.
 استاندار همدان با بیان اینکه بلاتکلیفی و طولانی شدن زمان اجرای طرح های عمرانی موجب از بین رفتن سرمایه های ملی و ایجاد فضای یاس و ناامیدی می‌شود، گفت: برهمین اساس رویکرد محوری دولت سیزدهم، امید آفرینی و تقویت روحیه نشاط و خودباوری در جامعه است.
دکتر قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه برنامه یک‌ساله توسعه استان همدان تهیه و تدوین شده، گفت: با اعلام شعار سال تغییراتی مبتنی بر همین رویکرد برای تحقق آن در سطح استان و شهرستان های تابعه ایجاد شد که به زودی سند برای اجرا به عنوان یک تکلیف به مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.
وی گفت: ایجاد حداقل ۲۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی طی سال‌جاری در استان پیش‌بینی شده که با این وجود تمامی تلاش مدیران اجرایی استان باید تحقق کامل برنامه بیشتر از سهم و تعهد ایجاد شده است.
 استاندار همدان تاکید کرد: اصلاح آمارهای نادرست و ارائه اطلاعات دقیق و منطبق بر واقعیت در حوزه های جمعیتی، نرخ اشتغال و بیکاری برای برنامه ریزی درست و هدفمند، ضروری است. با وجود برخی محرومیت‌ها در استان، شاخص ها و اطلاعات ثبت شده بر روی کاغذ این را نشان نمی دهد که همین امر موجب کاهش میزان اعتبارات اختصاص یافته و ناتوانی در پیشبرد موثر و دقیق کارها و فعالیت ها می‌شود.
قاسمی فرزاد گفت: عملیات احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان آغاز شده و در این راستا زمین با قیمت رایگان برای اجرای طرح تامین و قیمت ساخت نیز در قالب تسهیلات از سوی بانک برای متقاضی پرداخت می شود. در ماه‌های اخیر ۵۰ واحد تولیدی راکد و تعطیل استان همدان با برنامه ریزی موثر و حمایت مسئولان فعال و به چرخه تولید بازگشته است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ