استاندار همدان: با تمام توان در راستای احیای واحدهای راکد استان اقدام خواهیم کرد

استاندار همدان: با تمام توان در راستای احیای واحدهای راکد استان اقدام خواهیم کرد
| ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، استاندار همدان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان،‌ گفت: امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، موانع ۲ واحد تولیدی در شهرستان‌های ملایر و نهاوند و چند واحد دیگر در حوزه میراث فرهنگی که در حریم‌ راه‌های استان بودند، رفع شد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: وقتی دولت تسهیلاتی را طبق قانون و ضوابط در اختیار سرمایه‌گذار یا واحد تولیدی قرار می‌دهد، سیستم بانکی موظف است راه‌کارهای اجرایی، عملیاتی و فنی را تعبیه و حل و فصل کند. 

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات سیستم‌ بانکی، نباید موانعی در حرکت تولید و واحدهای تولید‌ی ایجاد کند. 

نماینده عالی دولت در استان گفت: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم، تمام توان خود رادر راستای احیای واحدهای راکد به کار خواهیم گرفت. واحدهای تولیدی آهن و سیلیس آذرخش در شهرستان ملایر، ارمغان پلاستیک در شهرستان نهادند و همچنین ۸ واحد در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که ۶واحد از آن‌ها در حریم راه‌، بودند در این کارگروه با بررسی‌های کارشناسی اعضا، رفع موانع شدند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ