دعوت مشترک ارکان نظام در استان از آیت‌الله نوری همدانی به همدان

دعوت مشترک ارکان نظام در استان از آیت‌الله نوری همدانی به همدان
| ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، استاندار همدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، سردار مجیدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، ائمه جمعه در استان، معاونین استانداری، امیر مراد بگی فرمانده پایگاه هوایی نوژه و سردار سلمان امیری فرمانده نیروی انتظامی استان و برخی از مدیران استانی در اقدامی مشترک برای دیدار و دعوت از آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید برای سفر به استان، در دفتر وی حضور یافتند، استاندار همدان در این جلسه پس از تبریک عید سعید فطر، گفت: همدان یکی از با ثبات‌ترین و امن‌ترین استان‌های کشور است.

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد:با آغاز دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده است و همراهی، همکاری و انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان وجود دارد که قابل توجه است. 

وی افزود: حضرت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، محور انسجام و وحدت در استان هستند. 

استاندار همدان گفت: به دنبال اقدامات دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا، مردم توانستند سفر‌های نوروزی خود را با شور و شوق انجام دهند.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از تاثیرات اقدامات دولت سیزدهم در راستای حفظ سلامت و کنترل شیوع ویروس کرونا، حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم‌های لیالی قدر بود.

قاسمی فرزاد گفت: در شرایط کنونی همدان از بی‌آبی در رنج است و با سفر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰۰هکتار زمین تامین شده که باعث شد تا اعتماد مردم جلب و امیدی در آن‌ها در راستای خانه‌دار شدن به وجود آید.

استاندار همدان در راستای استفاده از ظرفیت جوانان طبق تاکید دولت سیزدهم گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی به ویژه در آموزش و پرورش، از ظرفیت جوانان انقلابی به ویژه از طلاب حوزه علمیه استفاده خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ