فرهنگ و تفکر بسیجی در مدارس تقویت شود

فرهنگ و تفکر بسیجی در مدارس تقویت شود
| ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، استاندار همدان با حضور در آئین استانی سپاس معلم که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به همت بسیج فرهنگیان ناحیه همدان برگزار شد، گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در جامعه بویژه در مدارس بین جوانان و نوجوانان تقویت شود. بسیج یک سرمایه فکری و فرهنگی است که ریشه در باورهای عمیق دینی دارد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: بسیج به اقتضای شرایط در هر میدانی اعم از میدان رزم تا جبهه فرهنگی و سازندگی حاضر و آماده خدمت‌رسانی است و در عرصه‌های مختلف بویژه در بحران‌ها راه‌گشا بوده است.
وی افزود: با فعالیت بسیجیان در طرح شهید سلیمانی امروزه شاهد کاهش چشمگیر تعداد فوتی‌های کرونا نسبت به مدت زمان مشابه هستیم.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه آموزش و پرورش و مدرسه، یکی از بهترین زمینه‌ها برای فرهنگ‌سازی و زنده نگه‌داشتن تفکر بسیجی هستند، گفت: فلسفه اصلی ایجاد و فعالیت بسیج سازندگی همین است که روح و جان زلال نوجوانان با نگاه و نگرش بسیجی رشد کند تا در آینده و در هر جبهه‌ای بسیجی عمل کند.
وی در ادامه تصریح کرد: اگر جامعه ما امروز در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و در جای جای میهن اسلامی موفقیت‌های ارزشمندی بویژه در عرصه علم و دانش کسب کرده است حاصل زحمات فرهنگیان است.
استاندار همدان گفت: جایگاه معلم در ادبیات دینی ما بسیار ارزشمند است و ما زحمات آنان را فراموش نخواهیم کرد؛ چراکه در کنار علم و دانش به تعلیم و تربیت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه نظام چند نرخی ارز یکی از مشکلات اساسی اقتصاد ایران در سال‌های اخیر است، گفت: دولت سعی دارد سیاست اقتصادیِ چند نرخی ارز را اصلاح کند و در این راستا نیز ضرورت دارد که مردم همراهی کنند. اختصاص ارز ترجیحی نه‌تنها به کنترل تورم منجر نخواهد شد، بلکه زمینه رانت و فساد را نیز فراهم می‌کند.
نماینده عالی دولت در استان در خاتمه تاکید کرد: دولت سیزدهم با شعار تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم روی کار آمده و این مشکلات پیش‌رو آثار باقیمانده از تورم در دولت قبل است.
گفتنی است در پایان این مراسم از فرهنگیان بسیجی برتر و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین با اهدای لوح توسط مسئولان و مقامات حاضر، تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ