مردم استان نگرانی برای تامین مواد غذایی و مصرفی نداشته باشند

مردم استان نگرانی برای تامین مواد غذایی و مصرفی نداشته باشند
| ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش عقیق زرین، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه ویژه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان، گفت: اتحادیه نانوایان بر ساعت‌های پخت در نانوایی‌ها کنترل و نظارت مستمر داشته باشد. 
قاسمی فرزاد گفت: جهاد کشاورزی، سازمان صمت، پلیس اقتصادی، تعزیرات حکومتی و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار، با همه ظرفیت برگشت مشترک تمرکز و علاوه بر کالاهای اساسی، بر کالا‌های دیگر‌ نیز کنترل و نظارت داشته باشند.
وی افزود: مشکل خاصی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد. 
استاندار همدان تاکید کرد: مردم از خرید‌های هیجانی پرهیز کنند؛ زیرا وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در استان مطلوب است.
علیرضا قاسمی فرزاد افزود: کشتارگاه‌های مرغ استان، در ایام تعطیل باید فعالیت داشته باشند.  
وی در ادامه گفت: مردم استان، نگران تامین کالاهای اساسی و مصرفی نباشند؛ زیرا نیاز بازار به‌صورت کامل تامین و به موقع توزیع می‌شود. قند، شکر و برنج مورد نیاز مردم، به شکل مناسب و مستمر در بازار توزیع خواهد شد. 
قاسمی فرزاد گفت: اتحادیه‌ها و تعاونی‌های استان در فرایند جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ، نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند. 
استاندار همدان گفت: در حوزه آرد و نان نظارت اکیپ‌های مشترک بازرسی تشدید خواهد شد؛ کیفیت، وزن، ساعات پخت و آموزش نیروهای کادر، از جمله مواردی است که مورد بررسی مستمر قرار خواهند گرفت. 
وی افزود: گروه‌های گشت مشترک، بر اساس دفترچه‌های ارائه شده به نانوایی‌ها، بر آن‌ها کنترل و نظارت داشته باشند.
علیرضا قاسمی فرزاد تاکید کرد: بازرسان اصناف و بازار، نظارت جدی و مستمری در زمینه کشف تخلفات از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت داشته باشند.
وی افزود: مابازای افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی، توسط دولت در قالب یارانه به حساب افراد و دهک‌هایی که به آن‌ها تعلق می‌گیرد واریز شده است. 
قاسمی فرزاد گفت: کسانی که یارانه به حساب آن‌ها واریز نشده، می‌توانند به سامانه مورد نظر رجوع و مشکل خود را پیگیری کنند. 
استاندار همدان تاکید کرد: سامانه مورد نظر یارانه‌ها، توسط فرمانداری‌ها، دستگاه‌های نظارتی و اجرایی اطلاع رسانی شود تا مردم بتوانند مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند. 
قاسمی فرزاد گفت: مجموعه گشت مشترک ستاد تنظیم بازار، اکیپ‌های بازرسی و نظارتی در راستای حفظ آرامش بازار و امنیت خاطر مردم، به‌طور روزانه و مستمر بازار را رصد کنند. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ