بازدید فرماندار نهاوند از پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند

بازدید فرماندار نهاوند از پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند
| ۸ خرداد ۱۴۰۱

‍ به گزارش عقیق زرین؛ضرغام احمدوند، فرماندار شهرستان نهاوند به همراه معاون امور هماهنگی و برنامه‌ریزی فرماندار و مدیر آموزش وپرورش نهاوند از پروژه‌های نیمه‌کاره‌ی خوابگاه آموزشگاه شبانه‌روزی ولایت، آموزشگاه سنایی، آموزشگاه محلاتی، استخر دانش‌آموزی، ساختمان اداری آموزش وپرورش، آموزشگاه ابن‌سینا و آموزشگاه هاتف روستای جهان‌آباد بازدید به عمل آوردند. 

در این بازدیدها احمدوند با تاکید بر اینکه پروژه ی استخر دانش آموزی و ساختمان اداری آموزش وپرورش هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف و از وضعیت موجود خارج شوند، گفت: به صورت جدی از تمامی ظرفیت ها برای به سرانجام رساندن این پروژه ها استفاده خواهیم کرد و در جلسه شورای آموزش وپرورش نیز یکی از مطالبات جدی ما از اداره کل نوسازی استان، این پروژه ها هستند. 

فرماندار نهاوند همچنین با اشاره به تراکم دانش‌آموزی در بخش های مرکزی شهر و شهرک شهید حیدری، بر لزوم تسریع در روند پروژه های آموزشی و بهره‌برداری از این فضاها برای اول مهرماه 1401 تاکید کرد.

احمدوند با بیان اینکه به صورت ماهانه این پروژه‌ها بازدید و روند اجرا را رصد خواهیم کرد، افزود: مجموعه‌ی فرمانداری شهرستان همواره حامی و پشتیبان آموزش وپرورش خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان انجام خواهیم داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۱

:زمان ۱۲:۱۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ