مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبر داد؛ 👈تأمین و تدارک انواع کود شیمیایی برای کشت های پاییزه استان همدان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبر داد؛ 👈تأمین و تدارک انواع کود شیمیایی برای کشت های پاییزه استان همدان
| ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش عقیق؛ بهروز الیاسی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی یارانه دار برای کشت های پاییزه استان همدان در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ذخیره شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان اعلام کرد و گفت: از مقدار ۲۲ هزار و سیصد تن ذخیره کود شیمیایی، مقدار هجده هزار و ۷۰۰ تن ازته، مقدار هزار و ۷۳۰ تن فسفاته و مقدار هزار و ۸۷۰ تن پتاسه را شامل می‌شود.

 الیاسی با اشاره به اینکه تخصیص های خوب کود شیمیایی به استان توسط دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پیگیری همکاران استانی شرکت، این حجم از ذخیره استراتژیک کود شیمیایی در استان بی سابقه بوده است، گفت: علاوه بر ذخیره انباری، کود شیمیایی بتدریج از مبادی پتروشیمی ها و بنادر هم به مقاصد انبارهای سازمانی و همچنین انبارهای کارگزاران و عاملین فروش در شهرستان ها حمل و تخلیه خواهد شد.

 وی در پایان یادآور شد: کود شیمیایی تأمین و تدارک شده طبق سهمیه بندی سازمان جهاد کشاورزی و بر اساس سامانه پهنه بندی و از طریق حواله الکترونیک، برای کشت‌های پاییزه استان در اختیار کشاورزان و باغداران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

:زمان ۰۵:۱۵

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ