فرماندار نهاوند: مشارکت ۴ هزار نفر در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در نهاوند

فرماندار نهاوند:  مشارکت ۴ هزار نفر در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در نهاوند
| ۹ اسفند ۱۴۰۲

مردم نهاوند با بصیرت و آگاهی در انتخابات حماسه خلق می‌کنند

 تمهیدات برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم شده است

فرماندار نهاوند گفت: تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در نهاوند فراهم شده و حدود چهار هزار نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد.

ضرغام احمدوند گفت همه تلاش عوامل  برگزاری انتخابات، فراهم کردن زمینه و شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی اظهار داشت: جلسات مختلفی با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی برای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات انجام شده است.

فرماندار نهاوند افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد و شرایط مناسبی در شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: امسال در نهاوند ۱۵۱ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در شهر‌ها و روستاهای شهرستان کار رأی‌گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

احمدوند گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات حدود چهار هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما فراهم کردن تمهیدات برای برگزاری انتخابات است و به یاری خدا مردم شهرستان با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می‌کنند

وی اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم ولی به یاری خدا در روز انتخابات مردم با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

احمدوند افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و وظیفه و ملاک همه ما عمل به فرمایشات ایشان است.

وی بیان کرد: مردم با بصیرت و آگاه شهرستان همواره نشان دادند به موقع در صحنه حضور می‌یابند و انشاالله در روز ۱۱ اسفند با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲

:زمان ۱۲:۳۴

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ