تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرلوحه کار مسئولین

تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرلوحه کار مسئولین
| ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی در نهاوند  گفت: تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان جزء اولویت کاری مسئولین استان است.


به گزارش «عقیق ایران»،ع احمد توصیفیان در جلسه ای که با حضور مراد ناصری فرماندار شهرستان نهاوند با سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد گفت:حمایت بیش از پیش از بخش خصوصی را یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم دانست و گفت: تسهیل کردن روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های اشتغالزا در استان جزء اولویت کاری مسئولین است .

توصیفیان گفت: ایجاد زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاری و تسهیل  در روند صدور مجوزها برای سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال از دغدغه های مهم مسئولان استان است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال در کنار تسهیلاتی که دولت پرداخت می کند، سرمایه گذارانی که بدون اتکاء به تسهیلات دولتی از طریق سرمایه خودشان می توانند در راستای اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشند ، جزء نیاز های ضروری استان است.

مدیر کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی افزود : باید توجه داشت که در روند حمایت از سرمایه گذاری و تولیدات داخلی تنها خرید تولیدات ملی کافی نیست؛ بلکه در کنار آن بایستی در مرحله اول چالش ها و مشکلات سرمایه گذاران و صنعتکاران مورد شناسایی قرار گرفته و برای رفع مشکلات موجود سیاست ها و برنامه های مؤثر و ارزشمندی روی دست گرفته شود.

وی سپس با اشاره به اینکه رفع موانع تولید، رسالت دستگاه های اجرایی در مسیر توسعه و رشد اقتصادی و نیز تداوم فعالیت صنایع است، ادامه داد: با توجه به این مسئله چه حمایت هایی باید بکنیم تا بخش خصوصی فعالیت خود را ادامه دهد، همه دستگاه ها و سازمان ها همه به نحوی در این مسئله نقش دارند.

توصیفیان با تاکید بر اینکه چندسال پیش قانون رفع موانع تولید در مجلس تصویب شد، یعنی موانع تولید باید رفع شود تا بخش خصوصی جان بگیرد و سرمایه گذاران چه داخلی و چه خارجی بتوانند سرمایه گذاری کنند، افزود: تشویق برای جلب سرمایه گذاران بخش های تولیدی و نیز جذب سرمایه های آنان برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار اقتصادی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ