فرماندار نهاوند؛ دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عدم مشارکت و حضور کمرنگ مردم را تبلیغ میکردند

فرماندار نهاوند؛ دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عدم مشارکت و حضور کمرنگ مردم را تبلیغ میکردند
| ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند به ریاست حجت الاسلام مغیثی امام جمعه و با حضور احمدوند فرماندار  و سایر اعضا برگزار شد.

احمدوند فرماندار در  جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن قدردانی از حماسه ماندگار و پرشور مردم  در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند بیان داشت:بابت حضور و مشارکت بالای مردم نهاوند در مراسم  ۲۲ بهمن ماه و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری نشان از اتحاد و همدلی مردم در شهرستان بود که خدا را سپاسگزاریم.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عدم مشارکت و حضور کمرنگ مردم را تبلیغ میکردند، اما مردم مثل همیشه  با‌مشارکت خود، فتنه و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند. 

احمدوند تصریح کرد:خوشبختانه چهار محور اصلی فرمایشات  مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات در شهرستان نهاوند تحقق پیدا کرد، در بحث امنیت از اعضای محترم  شورای تامین  ونیروهای انتظامی و نظامی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 فرماندارنهاوند گفت:در بحث سلامت انتخابات و خرید و فروش رای خوشبختانه تخلفات قابل ملاحظه ای در سطح شهر دیده نشد و سلامت انتخاباتی یعنی همان چیزی که در صندوق های رای مشاهده کردیم.

احمدوند تاکید کرد: این دوره از انتخابات شاهد این بودیم که مردم  صداقت و عملکرد افراد را پسندیدند و از آن حمایت کردند. نگرش واقعی و روش مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عملکرد افراد وابسته بود و نتیجه آن هم قطعا به سود مردم خواهد بود، چون بر آمده از رای آنان است.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت:یکی از مشکلاتی که در شورای فرهنگ عمومی وجود دارد تکرار مباحثی است که در این شورا مطرح میشود و میبایست قبل از آن در کمیته های تخصصی طرح مسئله و سپس برای تعیین تکلیف در صحن شورای فرهنگ مطرح شود.

فرماندار نهاوند گفت:مدیران ادارات از ظرفیت رسانه های رسمی در شهرستان برای اطلاع رسانی عملکرد خود استفاده نمایند ، چرا که خوشبختانه رسانه های نهاوند از فعال‌ترین رسانه های استان هستند و تلاش‌ها و زحمات آنان در همه عرصه ها مخصوصا انتخابات و ایجاد مشارکت، قابل تقدیر است.
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

:زمان ۰۸:۴۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ