سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی

| ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

نماینده مردم نهاوند در مجلس:
سد گرین نهاوند پیشرفتی خاصی نداشته است/در حوزه راه و راه آهن مشکل بسیار جدی داریم


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سد گرین نهاوند پروژه ای است که نزدیک به ۱۵ سال از عملیات اجرایی آن می گذرد، اما پیشرفتی خاصی نداشته است.

 علیرضا نثاری،  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت های زیادی در گردشگری دامداری و باغات و … است و ما باید این ظرفیت ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم البته در این خصوص قطعا اقداماتی انجام گرفته، اما حتما کافی نبوده است.

نثاری گفت نهاوند در حوزه راه و راه آهن مشکل بسیار جدی دارد و در برای احیا کارخانجات صنعتی و تولیدی  تعطیل شده باید کارهای اساسی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در بخش صنایع تبدیلی و بحث توسعه زیر ساخت های کشاورزی به عنوان قطب کشاورزی استان و بحث گلخانه ها که باید بعنوان یک ظرفیت بسیار ویژه در شهرستان مورد توجه قرار بگیرد برنامه ریزی لازم نیاز است.

نماینده مردم نهاوند، بیان کرد: احیا شهرک‌ صنعتی نهاوند با توجه به اینکه متاسفانه ۶۰ درصد واحدهای این شهرک تعطیل هستند در دستور کار قرار دارد و احداث شهرک مبل و منبت بعنوان یک ظرفیت شناسایی  نشده در دستور کار قرار دارد.

علیرضا نثاری افزود: توجه ویژه به بحث مسکن ( ساخت و سازها و ساماندهی بازار رهن و اجاره)،که در مجلس شورای اسلامی هم مصوبات خوبی در این حوزه به تصویب رسیده ضروری دانست و گفت:  باید اقداماتی بیشتری برای حل مشکل مسکن با محوریت مجلس انجام شود.

نثاری اظهار کرد: یکی‌از دلایل عدم ورود سرمایه گذار و بخش خصوصی به شهرستان نبود زیرساخت لازم و کافی در حوزه انرژی هست که باید به صورت فوری و با جدیت تمام این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: مطالبه مردم تقویت تجهیزات سازمان های خدمات رسان از جمله شهرداری ها،آتش نشانی، راهداری و بیمارستان ها است که برای رفع این نگرانی ها باید  کارها و اقدامات مهمی انجام شود.

نثاری گفت: تقویت و توسعه حوزه گردشگری با ایجاد زیر ساخت های لازم، توجه ویژه به آب و فضلاب روستایی و ساماندهی و راه اندازی پروژه های که کلنگ زنی شده اند از دیگر برنامه های است که باید پیگیری شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خواننده عزیز شما هم می توانید مطالب دلخواه خود را برای ما ارسال نمایید تا با نام خودتان در پایگاه خبری تحلیلی عقیق زرین درج شود. درج مطلب

جدیدترین مطالب ادامه

:تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

:زمان ۱۱:۰۹

نیازمندی‌ها
تبلیغات خود را سفارش دهید سفارش تبلیغ